نحوه خرید بهترین اجاق گاز بخار برای آشپزخانه شما

بهترین راهنمای خرید لوازم خانگی در ایران

بهترین سشوارهای آرام 2020 - راهنمای خرید و بررسی
راهنمای خرید کابینت
راهنمای خریدار سینک و شیرها
بهترین دستگاه آشپزخانه همه در یک را پیدا کنید
کدام آبمیوه گیری را باید بدست آورید؟
نحوه خرید بهترین دستگاه قهوه
پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

نحوه خرید بهترین اجاق گاز بخار برای آشپزخانه شما

سردرگمی را کاهش دهید - راهنمای ما تمام گزینه ها را توضیح می دهد.
BG بخار سرب
کریس بارنز
کریس بارنز
چه بخواهید اجاق گاز خود را با گزینه بخار ترکیبی جایگزین کنید ، یا مانند فکر یک بخار اختصاصی ، انتخاب های زیادی در آنجا وجود دارد. اما بیش از این تصمیم را بخار نکنید: ما آنچه را که باید در مورد این اجاق ها بدانید متراکم کرده ایم.

CHOICE دیگر اجاق های بخار را بررسی نمی کند ، اما ما هنوز هم انواع دیگری از اجاق ها را بررسی می کنیم .

در این صفحه:

آیا به اجاق گاز نیاز دارید؟
به چه اندازه ای نیاز دارم؟
چه نوعهایی وجود دارد؟
چه چیزی را در فروشگاه بررسی کنید
هزینه
آیا به اجاق گاز نیاز دارید؟
برای بیشتر آشپزها ، اجاق گاز بخار ترکیبی نباید جایگزین اجاق گاز برقی معمولی باشد  ، زیرا می توانید با یک هزینه بسیار کمتر ، در فر معمولی یا یکی با تنظیمات رطوبت اضافه شده ، نتایج بهتری داشته باشید.

اما اگر مرتباً در حال بخارپز کردن غذاها هستید - مخصوصاً در حجم بیشتر یا غذاهای مختلفی مانند برنج ، ماهی ، سبزیجات و یا پودینگها - یک اجاق گاز بخار شوی ممکن است انتخاب مفیدی باشد. اجاق گاز بخار مستقل برای تکمیل فر چند منظوره برقی موجود شما نیز مورد توجه است.

پایین آمدن هر اجاق بخار میزان بالای نگهداری لازم برای نگه داشتن سیستم آب / بخار عاری از باکتری و قالب است. برای بخار کمتر مکرر ، دستگاه بخار پز یا  مایکروویو  بدون ایجاد سوراخی در جیب باسن شما - یا خوردن بیش از حد از وقت آزاد شما کار را انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: نحوه آزمایش اجاق ها

به چه اندازه ای نیاز دارم؟
گزینه ها جمع و جور هستند (حدود 45 سانتی متر ارتفاع 60 سانتی متر عرض) یا اندازه کامل (حدود 60 x 60 سانتی متر). انتخاب بستگی به فضای موجود شما دارد و اینکه چه میزان بخار پز و بخار شکنی انجام می دهید. پخت و پز چند قفسه در بعضی از مدل ها توصیه نمی شود - کاهش تطبیق پذیری. قبل از خرید چنین توصیه هایی را بررسی کنید.

چه نوعهایی وجود دارد؟
سه نوع اجاق گاز وجود دارد:

اجاق گاز بخار مستقل - که فقط بخار می شود
اجاق گاز ترکیبی معمولاً دارای پخت چند منظوره ، حالت بخار ترکیبی / همرفت و تنظیمات فقط بخار است
اجاق های چند منظوره با عملکرد رطوبت اضافه شده. این مواد در حین پخت معمولی در مراحل مناسب پخت و پز ، بخار را به داخل فر تزریق می کنند تا به رطوبت خود کمک کنند.
فقط بخار
اجاق های بخار مستقل می توانند مقادیر زیادی مواد غذایی را روی قفسه های مختلف و بدون چسباندن طعم ها بخار کنند. به عنوان مثال ، می توانید همزمان ماهی ، سبزیجات ، برنج و پودینگ را بخارپز کنید و خیلی سریع نیز بخورید. اما شما نمی توانید غذای قهوه ای ، که همه کارایی این اجاق ها را محدود می کند.

اجاق های بخار ترکیبی و همرفت
اینها آخرین طراحی ها برای نفوذ به سالن نمایشگاه هستند. همانطور که از نام آنها پیدا شده است ، آنها مزایای پخت و پز بخار را با تمام نیازهای اجاق گاز همرفت چند منظوره ترکیب می کنند. اجاق گاز بخار ترکیبی "واقعی" دارای تنظیمات معمولی پخت چند منظوره ، ترکیب بخار / همرفت و تنظیمات فقط بخار است. اینها دارای مخازن آب هستند (تعداد بسیار کمی از آنها می توانند به داخل آب بیایند) و برخی دارای مخازن جمع آوری میعان شده هستند.

اجاق گاز همرفت با ترکیدن بخار
اغلب ، گزینه ارزان تر یک اجاق برقی چند منظوره معمولی با عملکرد رطوبت اضافه شده است. برخی دارای مخزن آب و زهکشی و لوله ای برای خالی کردن آب چگالش هستند ، در حالی که برخی دیگر آب را از طریق یک لوله سیفون که شما در یک لیوان آب قرار می دهید ، می کشند. اینها تنظیمات فقط بخار ندارند ، بلکه به راحتی پشت سر هم در مراحل پخت و پز در مراحل پخت و پز معمولی ، به بخار تزریق می کنند.

چه چیزی را در فروشگاه بررسی کنید
مخزن آب
مخزن بزرگتر آب به معنای وقفه کمتر در هنگام پختن بخار است. مواردی که می توانید بدون باز کردن درب اجاق گاز به آن دسترسی پیدا کنید ، باعث جلوگیری از گرما و از بین رفتن بخار می شود - و خطر فرار از بخار را کاهش نمی دهد. اطمینان حاصل کنید که پر و جایگزینی آن آسان است. بسته به اینکه چند بار از آن استفاده می کنید و سختی آب ، سیستم بخار پاشیده می شود و به صورت دوره ای تخلیه می شود.

چگالش
بعضی از آنها مخازن چگالشی دارند که نیاز به خارج کردن ، تخلیه و تعویض آنها هستند ، برخی دیگر شما را با وارد کردن یک لوله به داخل سوراخ تخلیه تخلیه می کنید در حالی که آب درون ظرفی که در زیر آن قرار دارد ، جریان می یابد و یک نوع دیگر نیاز به حفره اجاق گاز است که بعد از هر بار استفاده از آن جدا شده است. حفره جمع آوری شکاف در پایه. از طرف دیگر ، بعضی از آنها مخزن چگالشی یا حفره جمع آوری ندارند - شما فقط فضای داخلی را بعد از هر بار استفاده خشک می کنید. اما ما فهمیدیم که این ممکن است یک طراحی ایده آل نباشد ، زیرا به نظر می رسد هنوز هم رطوبت در داخل سیستم باقی می ماند ، که برای پخت بعضی از ظروف از جمله نرده ها ایده آل نیست. گزینه های لوله کشی نیز وجود دارد ، اما این موارد نیاز به کمی تعمیر و نگهداری از جمله کاهش فشار و شستشوی مرتب خطوط برای جلوگیری از رشد قالب دارد و خرید و نصب آنها گران تر است.

دستورالعمل های جامع و دستورالعمل های آشپزی
در مورد پخت و پز ترکیبی-بخار چیزهای زیادی وجود دارد ، و دستورالعمل های خوب می تواند کمک زیادی به شما کند. تنها 30 ثانیه طول می کشد تا یک بشقاب بخارپز خراب شود ، بنابراین دستورالعمل های دقیق به معنی آزمایش و خطای کمتری و سرگرمی بیشتر در آشپزخانه است.

کنترل ها
کنترل و برچسب زدن واضح و بصری به دلیل داشتن گزینه های اضافی موجود ، در مورد اجاق های کریبی حتی از اهمیت بیشتری برخوردار است. ارزش آن را دارد که در آنجا امکان پذیر کنید ، تا در جایی امکان پذیر باشید تا بتوانید بهتر بگوییم که آیا آنها از نظر استفاده و فهم راحت هستند.

تظاهرات آشپزی
نمایشی در مورد استفاده از اجاق گاز بخار می تواند به شما کمک کند از لوازم جدید آشپزخانه خود نهایت استفاده را ببرید.

هزینه
اجاق های بخار می توانند از 2000 دلار تا بیش از 7000 دلار قیمت بالایی داشته باشند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.