نحوه خرید بهترین اجاق گاز نیمکت یا توستر

بهترین راهنمای خرید لوازم خانگی در ایران

بهترین سشوارهای آرام 2020 - راهنمای خرید و بررسی
راهنمای خرید کابینت
راهنمای خریدار سینک و شیرها
بهترین دستگاه آشپزخانه همه در یک را پیدا کنید
کدام آبمیوه گیری را باید بدست آورید؟
نحوه خرید بهترین دستگاه قهوه
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۰۳

نحوه خرید بهترین اجاق گاز نیمکت یا توستر

آیا نیاز به طبخ مقدار کمی در یک فضای کوچک دارید؟
BG اجاق گازهای کوچک سرب
کریس بارنز
کریس بارنز
کورینا هوریگان
کورینا هوریگان
آخرین بروزرسانی: 17 اکتبر 2019
دو نوع اجاق گاز نیمکت وجود دارد ، اجاق گاز جمع و جور یا "توستر" و اجاق گاز همرفت شیشه ای. اجاق گاز توستر یک نسخه کوچک از اجاق گاز با ابعاد کامل است ، در حالی که اجاق گاز همرفت شیشه ای یک کاسه بزرگ شیشه ای مقاوم در برابر حرارت با یک درب است که شامل عنصر گرمایش و فن می باشد.

هر دو نوع پخت ، کباب ، گریل و نان تست و بعضی از آنها حتی دارای یک میز گرم در بالا هستند - همه اینها با کسری از قیمت اجاق گاز به اندازه کامل است . ما در مورد جوانب مثبت و منفی اجاق های بنچاپ و ویژگی های مورد نظر برای آنها توضیح می دهیم.

آیا اجاق گاز نیمکت می تواند به اندازه یک اجاق گاز کامل باشد؟
اجاق گازهای بنچاپ جمع و جور هستند و ممکن است انرژی کمتری نسبت به اجاق گاز با اندازه کامل مصرف کنند ، اما اندازه کوچک آنها مشاغل بزرگ آشپزی را رد می کند - بنابراین حداکثر شام برای دو نفر است. آنها کار را انجام می دهند ، اما وقتی آنها را آزمایش کردیم متوجه شدیم که آنها همیشه در آشپزی بزرگترین نیستند. با این وجود می توانید از طریق آزمایش نتایج خوبی کسب کنید.

آیا اجاق گازهای بنزوپ از مایکروویوهای همرفت بهتر هستند؟
یک اجاق مایکروویو همرفت معمولی (یا حتی فقط اجاق مایکروویو با عنصر کوره) ، گزینه های بیشتری و پخت و پز بهتر از اجاق گاز نیمکت ارائه می دهد. با این حال مایکروویوهای همرفت عموما بزرگتر و گران تر هستند - از حدود 500 دلار شروع می شوند ، اما به طور معمول 800 دلار یا بیشتر قیمت دارند.

بیشتر بخوانید: نحوه خرید بهترین مایکروویو همرفت

چه چیزی را در یک اجاق گاز بنزین جستجو کنید
ظرفیت:  آیا اجاق گاز به اندازه کافی بزرگ است تا وسایل آشپزی من متناسب باشد ، اما به اندازه کافی کوچک است تا فضای نیمکت من جای بگیرد؟
کنترل:  آیا کنترل ها به وضوح دارای برچسب هستند و فشار دادن ، گرفتن یا چرخاندن آسان است؟
قفسه:  چند قفسه آن وجود دارد و آیا گزینه های قابل برگشت برگشت برای گزینه های ارتفاع اضافی وجود دارد؟
لوازم جانبی: با  کدام لوازم جانبی تولید می شود و آیا این نیازهای من را دارد؟ به عنوان مثال سینی پیتزا ، سینی کباب و روتاری برای اجاق های جمع و جور و درج سرخ کن هوا ، انبر قفسه ای و نگهدارنده درب مخصوص اجاق های شیشه ای
تمیز کردن:  آیا فضای داخلی چسبنده یا سرامیکی با خلال های اندک است و آیا سینی های ظرفشویی مناسب هستند؟
ایمنی
دمای شیشه درب می تواند از 75 درجه سانتی گراد به 99 درجه سانتیگراد برسد ، و قسمت عقب اجاق گاز حتی گرمتر شود (در 16 مورد در 168 درجه سانتیگراد در یک مورد که دیده ایم) ، بنابراین محتاط باشید و احتیاط کنید و در اطراف اجاق گاز ترخیص کنید. جریان. مراقب باشید که در حین استفاده یا بعد از استفاده اجاق گاز را لمس کنید و چیزی را روی اجاق گاز که در اثر گرمای زیاد صدمه دیده است در یا در نزدیکی اجاق گاز نگذارید. از یک نکته مثبت ، برای مدل هایی که تست کرده ایم ، همه دسته ها و کنترل ها به اندازه کافی سرد بودند تا با خیال راحت لمس کنند.

هزینه
اجاق های توستر و اجاق های همرفت شیشه ای با 39 دلار شروع می شوند و به 500 دلار یا بیشتر می روند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.