راهنمای خریدار سینک و شیرها

بهترین راهنمای خرید لوازم خانگی در ایران

بهترین سشوارهای آرام 2020 - راهنمای خرید و بررسی
راهنمای خرید کابینت
راهنمای خریدار سینک و شیرها
بهترین دستگاه آشپزخانه همه در یک را پیدا کنید
کدام آبمیوه گیری را باید بدست آورید؟
نحوه خرید بهترین دستگاه قهوه
پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

راهنمای خریدار سینک و شیرها

آیا بهترین سینک خانه مزرعه را انتخاب کردید؟ تا آخر مطمئن باشید بخوانید
خرید سینک ظرفشویی برای سینک خانه مزرعه یک فرایند بسیار وقت گیر و دردناک است. اما آیا می دانید چه چیزی حتی بدتر است؟ سفارش دستشویی اشتباه یا حتی بدتر از آن هنوز کاملاً پاره شد!

با گزینه های بیشتر از همیشه قبل از این حتی چالش برانگیز تر است. منظور من این است که حقیقت چیست ، آیا کوره آتش بهتر از چدن است؟ آیا فولاد ضد زنگ ارزان ترین است؟ بهترین مواد سینک را چگونه انتخاب می کنید؟ نگران نباش ما قصد داریم همه اینها و موارد دیگر را پوشش دهیم.

با عجله؟ آیا می خواهید از شماره 1 متخصص ما اکنون مطلع شوید؟

انتخاب برتر شماره 1 (نظرات کارشناسی)
در آنی و اوک ، ما کارشناسان غرق شدن در مزرعه هستیم. ما 1000 دستشویی را فروخته ایم که تحت شرایط واقعی آزمایش می شوند.

"من تاکنون 5 ستاره می دهم. خدمات مشتری شما فوق العاده است. پاسخ دوستانه ، مفید ، مهربان و سریع. سینک بسته بندی بسیار خوب و دست نخورده بسته شد. متأسفانه کابینت های ما هنوز کامل نیستند بنابراین نتوانسته ایم به نظر می رسد عالی است و من نمی توانم صبر کنم تا آن را در جزیره خود ببینم. شما برخی از بهترین شرکتهایی هستید که من تاکنون با آنها کار کرده ام. متشکرم "5 ستاره! - ناتالی س

 

شماره 1 Bocchi Classico 30 سینک پیش بند پیشانی (بهترین ارزش)
 

سینک جلوی پیش بند Bocchi classico 30

 

وی گفت: "این سینک کاملا عالی است! این همه چیز است که ما می خواهیم در یک سینک ظرفشویی پیش بند! عمده به علاوه آن را همراه با قفسه سیم وارد کنیم. شوهرم گفت که چون تخلیه کمی پایین تر است ، نصب بیشتر از آن چیزی بود که پیش بینی می کرد اما هنوز پیچیده نیست. برای دستی که لوله کشی نیست. :) من این کار را بارها و بارها می خرم! " - کارن


چرا اینقدر محبوب است؟
بوچی بهترین سینک خانه مزرعه را برای شما فراهم می کند. مطمئناً سینک های دیگر ارزان تر هستند. اما از نظر ارزش ، هیچ چیز مقایسه نمی کند.

هر سینک ظرفشویی دارای یک شبکه و کرنش کننده رایگان است. مشهور به دوام آن ، سالهای آینده از این سینک جلوی پیش بند لذت خواهید برد! در مدت زمان طولانی حتی بیشتر صرفه جویی می کند.

بخش مورد علاقه ما در مورد بوکی تضمین 100٪ آنها است. در صورت بعید نیست که سینک خراب شود ، آنها بصورت رایگان تعویض را برای شما ارسال می کنند. تنها نکته منفی این است که آنها به سختی می توانند آنها را در انبار نگه دارند. سینک خود را امروز سفارش دهید و از دست ندهید.

ویژگی های اصلی و نکات برجسته

Bocchi Clean + Technology برای تمیز کردن آسان (طراحی ثبت اختراع)
کاسه 30 اینچ (اندازه کامل)
ضمانت محدود عمر
100٪ غیر متخلخل ، سطح یکنواخت برای اندازه گیری دقیق و نصب آسان
آتش بازی با دوام
ساخته شده در ترکیه و طراحی شده در ایتالیا
 

آیا به دنبال بهترین مواد سینک ظرفشویی مزرعه هستید؟
 

در انتخاب بهترین مواد سینک آشپزخانه ، ترجیح شخصی زیادی وجود دارد. اما توصیه های ما به شرح زیر است:

 

Fireclay -  تمیز کردن و نگهداری آسان ، با دوام با ظاهری کلاسیک
فولاد ضد زنگ -  ارزان ترین گزینه مناسب برای خریدار بودجه
چدن -  وظیفه سنگین با اندازه گیری دقیق برای نصب "آسانتر"
گرانیت کامپوزیت - مقرون به صرفه تر از سنگ است
مس -  پایان جسورانه و منحصر به فرد که ضد باکتری است
سنگ -  ظاهر خاکی اما صیقلی سبک بالایی را نشان می دهد
پرسلن -  طیف گسترده ای از گزینه های رنگی
 

ادامه مطلب را بخوانید تا تجزیه و تحلیل کامل ما را ببینید.

غرق کارخانه آتش نشانی رول با شیرهای پل و پیشخوان

شماره 1 Fireclay
اگر به دنبال یک کانون سنتی اما بی انتها برای آشپزخانه خود هستید ، یک سینک خانه مزرعه آتش نشانی یک انتخاب خیره کننده است. سینک ظرفشویی از گل رس سرامیکی ساخته شده است. در گرمای شدید خشک می شود و سپس در یک کوره در دمای حتی بالاتر نیز می شود تا روی یک لایه بیرونی مینای چینی فوز شود. این فرایند باعث دوام هر دو سفال سرامیکی و مینای دندان پرسلن می شود در حالی که به سینک ظرفشویی براق می بخشد.

این پایان باعث می شود که غرقخانه های مزرعه آتش نشانی در برابر تراشه ها ، خراش ها ، محو شدن ، تغییر رنگ و لکه ها مقاوم باشند. سینک ظرفشویی یکی از ساده ترین انواع سینک های نگهدارنده است ، و تمیز کردن آسان و چیزی بیش از اسفنج یا پارچه را ارائه نمی دهد ، اگرچه می توانید در صورت نیاز از پاک کننده های ساینده تر استفاده کنید. یکی دیگر از مزایای سینک ظرفشویی این است که از نظر هر دو لایه نگاهی مداوم دارند. تراشه به اندازه لایه رس به همان اندازه قابل توجه نخواهد بود. علاوه بر این ، سینک های پیش بند آتش نشانی کاملاً ضد زنگ هستند. برای طیف گسترده ای از رنگ ها ، مطمئن شوید که از غرق های آتش بازی Bocchi دیدن می کنید ، آنها 9 گزینه مختلف رنگ مانند کت آبی یا مشکی یاقوت کبود را ارائه می دهند .

از آنجا که مینای دندان به طور جداگانه اعمال می شود ، می توانید سینک های گلخانه ای مزرعه آتش نشانی را در طیف گسترده ای از رنگ هایی مانند سفید ، سیاه یا آبی یا مدل هایی با چرخش یا الگوهای منحصر به فرد در پیش بند پیدا کنید. علاوه بر این ، سینک ظرفشویی در هر دو مدل کاسه تکی و دوتایی موجود است.

در حالی که سینک های گلخانه ای آتش خانه تمایل به گران تر از مواد دیگر دارند ، مارک هایی مانند کرست وود سینک های گلدان های ارزان قیمت را ارائه می دهند که شاید برای بودجه شما مقرون به صرفه تر باشد. به خاطر داشته باشید که غرق شدن در خانه های گلخانه ای آتشین عموماً بسیار سنگین هستند و ممکن است نیاز به پشتیبانی بیشتری از کابینت های اطراف داشته باشند ، بنابراین اگر می خواهید یکی از مراحل طراحی آشپزخانه خود را انجام دهید ، می خواهید در مراحل اولیه آن را بدانید. مارک های دیگری که توصیه می کنیم سینک های Rohl و Nantucket هستند .

مزایای Fireclay:
طرح براق و کلاسیک کلاسیک با طراحی های سنتی آشپزخانه یکپارچه می شود
100٪ ضد زنگ
کمترین تعمیر و نگهداری در دسترس است. مقاوم در برابر تراشه ها ، خراش ها ، محو شدن ، تغییر رنگ ها و چاله ها
بسیار بادوام
در چندین رنگ موجود است
ملاحظات مربوط به Fireclay:
بسیار سنگین
گرانتر از سایر مواد
نصب سخت است
ظرف شستشوی ظرف در سطح سخت کاهش یافته است
نصب حرفه ای توصیه می شود
 

سینک مزرعه فولاد ضد زنگ در آشپزخانه مدرن با شیر آبشار بلند

# 2 استیل ضد زنگ
به عنوان محبوب ترین ماده برای سینک های آشپزخانه ، سینک های ضدزنگ یکی از مزایای اصلی مصرف کنندگان است: قیمت مناسب. قیمت سینک گلخانه ای از جنس استنلس استیل شما به احتمال زیاد به سنج یا وزن استیل بستگی دارد. هرچه سنج پایین تر باشد ، فولاد ضخیم تر است. اکثر سینک های مزرعه ای فلزی دارای سنجی بین 18 تا 22 اینچ هستند ، اما می توانید همه آنها را از 15 تا 24 اینچ پیدا کنید. یک سنج سنگین تر ممکن است صدا را کاهش داده و غرق ها ، خراش ها و دیگر سایش و پارگی را به حداقل برساند .   

البته یک سینک ارزان قیمت با برخی از معاملات تجاری همراه است. سینک های گلخانه ای از جنس استنلس استیل نسبت به سایر مواد پر سروصدا هستند ، اگرچه می توانید نسخه هایی با لنت های لاستیکی قابل جذب را در داخل پیدا کنید. آنها همچنین تمایل دارند که لکه های آب را راحت تر نشان دهند و ممکن است کمی تلاش بیشتری انجام شود تا آنها به نظر بی اثر برسد. سینک های گلخانه ای از جنس استنلس استیل نیز بیشتر مستعد خراش و غوطه وری هستند اما از طرفی به علاوه در مقابل گرما و لکه های بسیار مقاوم هستند. یک سینک ظرفشویی از جنس استنلس استیل برس یا ساتن می تواند به پوشیدن لباس بیش از یک آینه کاری یا کروم مانند کمک کند.

از دیدگاه زیبایی شناختی ، یک سینک ظرفشویی از جنس استنلس استیل به راحتی با وسایل استیل ضدزنگ هماهنگ می شود. فولاد ضد زنگ محبوب ترین مورد برای یخچال ها ، محدوده ها و سایر وسایل و همچنین سخت افزارهای آشپزخانه و شیر آب است. با این حال ، اگر تلاش می کنید وسایل دیگری را انتخاب کنید که ظاهر متفاوتی را ارائه دهد و یا مخلوط کابینت شما شود ، یک سینک ظرفشویی از جنس استنلس استیل ممکن است در طراحی کلی آشپزخانه شما بگنجد.

یکی دیگر از مزایای سینک های فلزی ضد زنگ ، تطبیق پذیری طرح سینک است. می توانید سینکهای جلوی پیش بند از جنس استنلس استیل را در هر دو نوع کاسه تکی و دوتایی خریداری کنید. علاوه بر این ، بسیاری از غرق خانه های مزرعه دو کاسه دارای طرح های مختلفی برای تأکید بر یک حوضه بر دیگری هستند.

مزایای سینک های فلزی ضد زنگ:
توان مالی
مطابقت با وسایل آسان
مقاوم در برابر حرارت و لکه
آسانتر برای عقیم سازی
با چینی و ظروف شیشه ای بخشش می کند
ملاحظات مربوط به سینک های ضد زنگ:
تمایل به پر سروصدا بودن دارد
مستعد نشان دادن خراش و لکه های آب است
ممکن است با نگاه روستایی هماهنگ نباشد
سینک خانه ای چدنی در آشپزخانه مدرن با روبرو TOP

شماره 3 چدن
به نظر می رسد چدن مناسب هر نوع طراحی آشپزخانه روستایی مناسب است ، زیرا یکی از قدیمی ترین مواد سنتی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. بحث رایج چدن و ​​آتش بازی از آنجا که این ویژگی ها دارای ویژگی های مشابهی هستند. سینک های گلخانه ای مزرعه چدن ، یک مینای باریک و براق برجسته را تهیه می کنند ، که با استفاده از شیشه های ذوب شده که در طی فرآیند ریخته گری آهن به وجود می آیند ، برای جلوگیری از زنگ زدگی ساخته می شود. در حالی که ممکن است این پایان ظاهری براق و صاف به نظر برسد ، اما همچنین فوق العاده با دوام و در برابر خراش مقاوم است. شما می توانید با تمیز کردن سینک خانه مزرعه چدنی خود وقت راحتی داشته باشید ، زیرا این مواد در مقابل لکه ها و لکه های آب نیز مقاومت می کنند.   

غرق چدن دوام  معروف هستند برای برابر وزن سنگین تر، که می تواند طراحی آشپزخانه خود را ضربه. اگر مسیر پیشروی پیش چدنی پیش چدن را طی می کنید ، باید برای پشتیبانی بیشتر از طریق کابینت اطراف آن برنامه ریزی کنید. همچنین بیش از حد احتیاج به نصب حرفه ای خواهد داشت ، زیرا وزن سنگین چالشی برای DIYers برای مدیریت خود خواهد بود. اگرچه سینک های مزرعه چدن بسیار مستحکم هستند ، اگر تراشه انجام دهند و آهن لخت در معرض دید باشد ، می تواند به سرعت زنگ بزند.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید از مواد با دوام بیشتری مانند چدن ، سینک خانه شما به احتمال زیاد بیشتر از سایر مواد باشد. این امر به ویژه صادق است اگر می خواهید چیزی غیر از سینکخانه مزرعه چدن سفید. در حالی که رنگ ها و اتمام های مختلف وجود دارد ، ممکن است یک حق بیمه قیمت داشته باشند.

مزایای سینک های چدن:
ماده ای بسیار مقاوم در برابر خراش می تواند ده ها سال دوام آورد
نگهداری و تمیز بودن آسان
کلاسیک سفید براق و براق
اندازه گیری دقیق
ملاحظات مربوط به سینک های چدنی:
گران قیمت در مقایسه با مواد مقرون به صرفه تر مانند فولاد ضد زنگ
رنگهای غیر از سفید هزینه اضافی قابل توجهی را نیز به همراه دارند
خطر لکه ، تراشه و زنگ زدگی
در واقع اگر ظرف سینک ریخته شود می توانید ظروف خود را بشکنید
سینک کامپوزیت گرانیت خاکستری بلانکو در آشپزخانه خاکستری روشن  

# 4 کامپوزیت گرانیت
سینک های گلخانه ای کامپوزیت گرانیت ترکیبی از کوارتز خرد شده یا گرانیت با پرکننده رزین اکریلیک است. به طور معمول این سینک ها از 80٪ سنگ و 20٪ رزین ساخته می شوند. چرا فقط یک سینک خانه گرانیت دریافت نمی کنید؟ گرانیت و کوارتز به خودی خود به نگهداری زیادی احتیاج دارند ، به علاوه آنها بسیار گران قیمت هستند. با این حال ، مخلوط با رزین ، سینک های خانگی مزرعه کامپوزیت به مراتب ماندگار تر و مراقبت از آنها آسان تر است ، به علاوه بسیار مقرون به صرفه تر است. غرق شدن خانه های مزرعه کامپوزیت گرانیت از جمله سخت ترین های خارج از کشور ، مقاوم در برابر خراش و لکه ها هستند. در حالی که سینک های خانگی مزرعه کوارتز کامپوزیت موجود هستند ، اما کاملاً بادوام محسوب نمی شوند.

برای اطمینان از غرق شدن سینک گلخانه کامپوزیت گرانیت شما باید به خصوص در هنگام تحویل و نصب احتیاط کنید.  با این حال کامپوزیت گرانیت یک ماده بسیار محکم است که می تواند در برابر گرما و محو شدن مقاومت کند. به علاوه سینک های کامپوزیت گرانیتی برای تمیز کردن آنها نیازی به استفاده از مواد شیمیایی خشن ندارد - یک برس نایلونی تمام چیزی است که شما برای نگه داشتن سینک های خانگی مزرعه کامپوزیت خود به دنبال گازدار می باشید.

از آنجا که ماده منبع برای سینک های کامپوزیت بسیار متنوع است ، بنابراین وقتی گزینه رنگ و به پایان می رسد ، طیف وسیعی از گزینه ها نیز وجود دارد. در حقیقت ، رایج ترین رنگ های سینک های کامپوزیت گرانیتی قهوه ای ، تاپی و مشکی است. گرانیت های کامپوزیت گرانیت و پیش بندهای کوارتز جلو نیز نسبتاً مقرون به صرفه هستند. ممکن است قیمت آنها بیشتر از فولاد ضد زنگ باشد ، اما معمولاً قیمت آنها پایین تر از گزینه های گران قیمت مانند چدن و ​​اجاق گاز است.

مزایای سینکهای کامپوزیت گرانیت:
بسیار بادوام ، در برابر خراش و لکه ها مقاوم است
طیف گسترده ای از انتخاب های رنگی
توان مالی
برای تمیز کردن نیازی به مواد شیمیایی ندارید
ملاحظاتی برای سینک های کامپوزیت گرانیت:
فقط در اتمام مات موجود است
بدون مراقبت مناسب مستعد ترک خوردگی است
سینک خانه دار مس نصب شده در آشپزخانه روستایی

شماره 5 مس
مس در طراحی آشپزخانه باز می گردد ، چه از طریق سخت افزار کابینت ، شیرآلات و شیرآلات و چه حتی  سینک خانه ای مس . اگر می خواهید بیانیه طراحی شگفت انگیزی بسازید ، یک سینک خانه مزرعه مس به فضای شما یک لمس واقعاً زنگ زده می بخشد. مس به طور طبیعی مقاوم در برابر لکه ، مقاوم در برابر زنگ زدگی و ضد میکروب است و باعث از بین رفتن باکتری ها می شود که سینک شما بدون هیچ زحمتی بهداشتی باشد.

در واقع می توانید سینک های پیش بند مس عتیقه که 50 تا 100 سال قدمت دارند پیدا کنید. دلیل این است که سینک های خانه های مس تا آخر عمر مهندسی می شوند ، اگرچه قیمت آنها با قیمت بیشتری مطابقت دارد. برای اطمینان از اینکه سینک جلوی پیش بند مس شما عمر طولانی دارد ، به دنبال مدل هایی باشید که حداقل 99٪ مس خالص داشته باشند. مقدار کمی روی ممکن است برای افزایش استحکام سینک اضافه شود. ضخامت پایین (ضخیم تر) مس نیز عمر و دوام سینک پیش بند مس شما را تضمین می کند .

شما می خواهید در نحوه تمیز کردن سینک جلوی پیش بند مس خود مراقب باشید. یک صابون و آب ملایم یا یک مایع مخصوص تمیز کننده مس همه چیزهایی است که شما نیاز دارید. همچنین می خواهید اطمینان حاصل کنید که سینک شما با گلدان و قابلمه داغ و همچنین غذاهای اسیدی و نوشیدنی هایی مانند آب پرتقال در تماس نیست. حتی با احتیاط فراوان ، به خاطر داشته باشید که مس بیش از حد احتمال ایجاد یک پتینه و به مرور زمان تاریک می شود.

سینک های مسی در درجات مختلف مات یا براق و همچنین مدل های تک و دو کاسه ای قرار دارند. به دنبال شکوفا های زینتی مانند طرح مجسمه یا پارچه بافی در پیش بند باشید تا جلوه بصری سینک خانه مس شما افزایش یابد.

مزایای سینک های مس:
پایان جذاب و منحصر به فرد مناسب با طراحی های سنتی آشپزخانه است
به طور طبیعی مواد ضد میکروبی تقریبا 100٪ باکتری های مضر را از بین می برد
بادوام و ماندگار است
قابل بازیافت
بیشتر آنها با دست ساخته شده اند
یکی از ماندگارترین مواد برای انسان شناخته شده است
ملاحظات مربوط به سینک های مس:
از نظر قرار گرفتن در معرض گرما ، غذاهای اسیدی و نوشیدنی ها و پاک کننده های شیمیایی خشن نیاز به مراقبت دارد
گرانتر از سایر مواد
می تواند با گذشت زمان تغییر رنگ کند
یک ماده نرم تر است (مراقب اشیاء تیز باشید)
سینک خانه ای سنگی خاکستری کشور با پنجره نصب شده است

# 6 سنگ
سنگ طبیعی به آشپزخانه شما نگاهی خاکی و در عین حال صیقلی می بخشد و می تواند برای میزهای روتختی و سینکها نیز مورد استفاده قرار گیرد. سینک های مزرعه سنگی یا از یک تخته سنگی منفرد ساخته شده که درون یک کاسه سینک حک شده است یا از تخته های سنگی ساخته شده است که با هم ترکیب شده و سپس به یک سینک ساخته می شوند. خصوصیات طبیعی سینکهای سنگی در واقع آنها را ساکت تر از سایر مواد می کند.

برخی از سینک های خانگی مزرعه سنگی مستعد لکه ها هستند ، بنابراین ممکن است بخواهید نمونه ای از سنگ خود را تهیه کرده و آن را آزمایش کنید. مواد سنگی مختلف عملکرد متفاوتی خواهند داشت - به عنوان مثال سنگ صابون یک سنگ نرمتر است که از لکه مقاوم تر است ، اما شکننده تر است. برای حفظ زندگی و ظاهر سینک پیش بند سنگی ، شاید لازم باشد هر سال یا دو سال آنرا مورد تحقیق قرار دهید.

سینک های مزرعه سنگی از جمله گران ترین ها در آنجا هستند ، اما سبک بالایی دارند. سنگ طبیعی با داشتن تیله ها و الگوهای منحصر به فرد ظاهری متمایز برای سینک شما ایجاد می کند. سینک های پیش بند سنگی را می توانید در رنگ های مختلف از سفید روشن تا خاکستری خنثی تا سیاه جت مشاهده کنید. بعلاوه ، بعضی از سینک های سنگی دارای جبهه های منحنی یا مزین به سبک هستند. برای یک طراحی منحصر به فرد فوق العاده ، مراقب سینک های سنگی ساخته شده از چوب کوچک شده - چوب فسیل شده ای باشید که اکنون به سنگ تبدیل شده است.

مزایای استفاده از سینک های سنگی:
امکان مطابقت با کانترها برای یک ظاهر بدون درز
متمایز ، یکی از نوع نگاه به لطف خاصیت سنگ طبیعی است
ضد زنگ
دندان ها ، لکه ها و گرما را به درستی بسته می کند
ملاحظات مربوط به سینک های سنگی:
گرانتر از سایر مواد
به طور بالقوه مستعد لکه ها است
انواع مختلف سنگ شکننده تر است
ممکن است نیاز به آب بندی مجدد هر دو سال یک بار باشد
 
سینک پرسلن پیش بند پیش بند کشور استاندارد آمریکا در اتاق رختشویی

چینی شماره 7
سینک های چینی ، سرامیکی یا زجاجیه یکی از سنتی ترین مواد موجود برای سینک خانه شما هستند. از آنجا که از محبوبیت دیرینه پرسلن به عنوان متریال سینک برخوردار است ، غرق شدن خانه های سرامیکی تمایل بسیار مقرون به صرفه است و در یک طیف گسترده ای از سبک ها و اشکال قرار می گیرید ، از جمله تقریباً هر رنگی که می توانید تصور کنید.

به طور معمول ، سینک های چینی بیشتر در حمام ها پیدا می شوند زیرا نسبت به سایر مواد شکننده تر هستند. ریختن یک گلدان سنگین یا یک شی تیز روی سینک جلوی پیش بند پرسلین شما می تواند باعث آسیب شود ، اگرچه کیت هایی در دسترس هستند که می توانند برخی تراشه ها یا ترک ها را تعمیر کنند. از طرف مثبت ، پرسلن ماده ای بسیار مقاوم در برابر حرارت است. همچنین می خواهید از تمیز کردن سینک خانه مزرعه چینی خود با پاک کننده های ساینده یا خشن اجتناب کنید زیرا می توانند سطح آن را کسل کنند و به مرور زمان منجر به ساخت شوند.

برای دوام بیشتر ، غرق های مزرعه چینی اغلب به صورت مینای چینی یا چدن یا مینای چینی روی فولاد موجود است. سینک های چدنی چینی نسبت به انواع فولاد چینی محکم تر هستند. از لحاظ ظاهری ، به دنبال سینک های مزرعه چینی با جزئیات کلاسیک مانند یک درایو داخلی یا جلو فلوت باشید.

مزایای سینک های پرسلن:
توان مالی
طیف گسترده ای از اتمام ها و رنگ ها
لباس های گرم و سنتی با آشپزخانه های سبک خانه مناسب است
ملاحظاتی برای سینک های پرسلن:
برای استفاده سنگین تر از آشپزخانه بسیار بادوام نیست
مستعد تراشه
برندهای سینک مزرعه Farmhouse
انتخاب بهترین برند می تواند به همان اندازه چالش برانگیز باشد. تعداد زیادی جعلی ، ارزان یا حذفی وجود دارد که به صورت آنلاین در گردش هستند. مثل همیشه تحقیق مهم است. انتخاب یک مارک با سابقه اثبات شده و بررسی های مداوم کمک خواهد کرد.

خوش شانس هنگام خرید با ما ، ما قبلاً تمام تحقیقات را برای شما انجام داده ایم. ما یک نمایندگی مجاز برای معتبرترین مارک های خارج از کشور هستیم. هر برندی که در سایت ما ذکر شده است ، آزمایش های سختی را پشت سر گذاشته است.


توصیه های ما:
بوکی -  غرق شومینه با بهترین گزینه با 9 گزینه رنگ
رول - سینک اصلی Shaws از دهه 1800 میلادی مورد استفاده قرار گرفته است
Nantucket - نیو انگلستان الهام بخش یک کلبه کلاسیک است
Crestwood - (کودک جدید روی بلوک) غرق کننده اجاق گاز مناسب با گزینه های رنگی کاملاً جدید را فراهم می کند.
نتیجه
در نهایت بهترین مواد سینک خانگی مزرعه تا حد زیادی به بودجه شما و نگاه شما بستگی دارد. سینک های گلخانه ای Fireclay ظاهر کلاسیک کشور را نشان می دهد و در کنار آن هیچ گونه تعمیر و نگهداری ، با برچسب قیمتی پایین تر از چدن یا مس است. اگر در جستجوی یک پایان خاص هستید ، سنگ طبیعی ، گرانیت کامپوزیت یا غرق مزرعه مس ممکن است بهترین انتخاب باشد.

اگر بودجه اولویت اصلی شما باشد ، غرق های پرسلن و استیل با قیمت مناسب و شیک در دسترس است. مهم نیست که چه چیزی است ، مطمئناً یک سینک جلوی پیش بند یک عنصر برجسته در طراحی کلی آشپزخانه شماست.

آیا این مقاله را مفید دانستید؟ نظری بگذارید به ما اطلاع دهید که چگونه می توانیم به شما در یافتن بهترین سینک ظرفشویی جلو خانه کمک کنیم ! برای مقاله های مفید دیگری مانند این ، به Annie & Oak برگردید .

سؤالات متداول
تفاوت بین سینک مزرعه و سینک پیش بند چیست؟
هیچ چیز قابل توجهی در بیشتر مواقع که اصطلاحات به صورت متقابل استفاده می شوند نیست. برای مطالعه بیشتر این راهنما را بررسی کنید.


چگونه یک سینک مزرعه نصب کنیم؟
به دستورالعمل های خاص تولید کنندگان مراجعه کنید اما این راهنما اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد


آیا غرق خانه های مزرعه بالا یا پایین است؟
آنها در هر دو گزینه نصب بالا و پایین آمدن قرار دارند. با این حال ، ما همیشه توصیه می کنیم کم کاری کنیم.

آیا غرق مزرعه مزرعه یک خز است؟
نه ، آنها از آنجا که آب جاری وجود ندارد (بیش از 100 سال) استفاده شده اند و امروزه هنوز هم در خانه ها محبوب هستند.


چه چیزی در مورد سینک خانه مزرعه بسیار عالی است؟
غرق شدن خانه های مزرعه نه تنها شیک بلکه کاربردی نیز هستند. کاسه فوق العاده عمیق برای تمیز کردن مناسب است و ایستادن در نزدیکی سینک از درد کمر جلوگیری می کند. همچنین ، آنها ثابت شده اند که ارزش خانه شما را افزایش می دهند.


تا کجا باید یک سینک خانه مزرعه بیرون بیفتد؟
ما 1.5 - 2 اینچ را توصیه می کنیم


کابینت سایز موردنظر برای سینک پیش بند چیست؟
اگر کمرنگ شود ، ما کابینتی را پیشنهاد می کنیم که عرض آن 3 اینچ باشد. به این ترتیب از هر طرف 1.5 اینچ دارید.


یک سینک خانه برای مزرعه چقدر است؟
دامنه متوسط ​​قیمت بین 500 تا 650 دلار است اما می توانید 349 دلار پیدا کنید و تا 3000 دلار ادامه دهید

آیا زیر کیت های نصب شده ای که از غرق خانه های مزرعه ایمن و پشتیبانی می کند ، می فروشید؟
بله ، ما همیشه یک کیت Undermount را توصیه می کنیم و می توانید آنها را در اینجا بررسی کنید .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.