بهترین دستگاه آشپزخانه همه در یک را پیدا کنید

بهترین راهنمای خرید لوازم خانگی در ایران

بهترین سشوارهای آرام 2020 - راهنمای خرید و بررسی
راهنمای خرید کابینت
راهنمای خریدار سینک و شیرها
بهترین دستگاه آشپزخانه همه در یک را پیدا کنید
کدام آبمیوه گیری را باید بدست آورید؟
نحوه خرید بهترین دستگاه قهوه
جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

بهترین دستگاه آشپزخانه همه در یک را پیدا کنید

Thermomix گران قیمت چگونه با بقیه مقایسه می شود؟
سوپ کدو تنبل با نان در پس زمینه
ربکا سیارامیدارو
ربکا سیارامیدارو
چه کسی به یک نیمکت پر از وسایل آشپزخانه دست و پا چلفتی برای خرد کردن ، ضرب و شتم ، مخلوط کردن ، شلاق زدن ، خرد کردن ، خرد کردن ، خلال کردن ، رنده کردن ، آب ، مخلوط کردن ، گرما ، هم زدن و بخار نیاز دارد ، هنگامی که می توانید یک واحد چند کاره تنها و بیش از حد باور کنید. آن همه؟ آنها یک سیستم خودکار هستند ، تنظیم و فراموش می کنند که تقریباً به همان اندازه خوب است که کسی برای شما آشپزی کند. آنها مجهز به مکانیسم های ایمنی هستند اما با گزارش های اخیر ماشینهای منفجر شده و سوختگی ناشی از غذای گرم ، این ماشینهای تعجب چقدر ایمن هستند؟

در این صفحه:

بروزرسانی Thermomix
استفاده بی خطر
 چه چیز دیگری را باید بدانم؟
 هزینه
بروزرسانی Thermomix
برخی از مدل های TM31 به دلیل وجود حلقه آب بندی معیوب که به بیش از چند سوختگی جدی و بستری در بیمارستان مربوط می شود در معرض فراخوان سال 2014 هستند (این مدل در اواخر سال 2014 قطع شد و جایگزین TM5 شد). برای مشتریان آسیب دیده می بایست جایگزینی ارسال شود ، اما کلیه کاربران Thermomix باید حلقه را به طور مرتب برای ساییدگی و پارگی بررسی کنند و هر دو سال یکبار آن را تعویض کنند.

Thermomix در استرالیا به دلیل گمراه کردن مشتریان در مورد خطرات سوختگی مدل TM31 ، در آوریل 2018 با 4.6 میلیون دلار جریمه شد . انتخاب TM5 Thermomix را یک ماشین آشپزخانه همه در یک عالی دانست اما ما توصیه ما را به دلیل مراقبت عام مشتری متوقف کردیم.

استفاده بی خطر
گزارش های اخیر پیرامون Thermomix نشان داده اند که چقدر مهم است که از این وسایل بی خطر استفاده کنید و خود را با ویژگی های ایمنی آن ها آشنا کنید. این انتخاب باعث می شود CHOICE بیشتر به مکانیسم های ایمنی هر دستگاه توجه کند و جایی که می دانیم آنها از نظر ایمنی انباشته نمی شوند و به آنها توصیه نمی کنیم. برخی از ویژگی های مهم ایمنی برای آگاهی از آنها:

همه در یک پردازنده مواد غذایی
به دنبال همه در یک دستگاه آشپزخانه هستید؟
ما آزمایش کرده ایم تا بهترین ها را پیدا کنیم.

همه را در یک بررسی ماشینهای آشپزخانه مشاهده کنید
سرعت بیش از 60 درجه سانتی گراد است
هنگام پخت و پز در این دستگاه ها در دماهای بالا ، مهم است که آنها مجهز به سیستم برش سرعت هستند که به شما امکان نمی دهد سرعت زیاد (یا به طور خودکار سرعت کاهش می یابد) را وارد کنید وقتی دمای داخل کاسه بالاتر از 60 درجه سانتیگراد باشد.

اگر دستگاهی این ویژگی را نداشته باشد ما آن را توصیه نمی کنیم.

قفل قفل
بیشتر ماشینها کار نمی کنند مگر اینکه درب آن به قسمت اصلی قفل شود. مراقبت از مهر و موم لاستیکی درب نیز مهم است ، زیرا برای اتصال ایمن درب به کوزه / کاسه لازم است. در نهایت شما نیاز به تعویض مهر و موم دارید زیرا با گذشت زمان لاستیک شروع به رو به زوال می کند و به همان اندازه موثر برای مهر و موم کردن درب کار نخواهد کرد. در اکثر مدل ها مهر و موم برای تمیز کردن قابل جابجایی است و در حالی که بسیاری از تولید کنندگان می گویند که می توان آن را در ماشین ظرفشویی تمیز کرد ، ما توصیه می کنیم در برابر این. مواد شیمیایی موجود در مایع ظرفشویی می توانند به سرعت حلقه آب بندی را خراب کرده و باعث ایجاد مشکل در عدم درستی درزگیر درب شوند. اگر مهر و موم درست نباشد ، می تواند باعث باز شدن قفل احتمالی در هنگام پردازش و خاموش شدن درب شود.  

اندازه گیری قفل فنجان
همه مدل ها یک فنجان اندازه گیری دارند که در سوراخ درب قرار دارد. در بعضی از ماشین ها فنجان به داخل درب قفل می شود (با دریچه های اطراف کلاه برای جلوگیری از فرار بخار) در حالی که در بعضی دیگر شل شده است ، می تواند پوسیده شود و در صورت ایجاد فشار می تواند وضعیتی را ایجاد کند که مایعات داغ بتواند از آن خارج شود.

 چه چیز دیگری را باید بدانم؟
سر و صدا
اکثر اینها با سرعت زیاد نسبتاً پر سروصدا هستند و در سرعت های کمی کمی پر سر و صدا هستند - ممکن است بخواهید قبل از ارتکاب آن ، آن را در فروشگاه آزمایش کنید.

درجه حرارت بیرونی
بعضی از کاسه ها می توانند در حین پخت و پز بسیار داغ شوند بنابراین با احتیاط رفتار کنید!

کنترل ها
کنترل ها باید با برچسب زدن روشن و / یا نمایشگر دیجیتال روشن آسان و قابل استفاده باشند.

مقیاس داخلی
این به شما امکان می دهد تا غذا را وزن کنید.

دستورالعمل ها
دستورالعمل ها باید مفصل و جامع باشند ، به خصوص اگر قبلاً از این نوع دستگاه استفاده نکرده اید. همچنین برای شروع کار آنها باید با طیف وسیعی از دستور العمل ها همراه باشند.

پیوست ها
هرچه تعداد کم پیوست ها امکان پذیر باشد ، ذخیره سازی را آسان تر و ساده تر می کند.

دسته
به دنبال دسته های راحت و عایق شده باشید. دسته ها پس از مدت طولانی پخت و پز می توانند داغ شوند و کاسه ها با بار کامل سنگین می شوند.

تمیز کردن
سطوح باید به راحتی تمیز شوند ، با ترک و شکاف کمی که مواد غذایی در آن به دام می افتد.

 هزینه
دستگاه های آشپزخانه همه در یک می توانند از 300 دلار تا 3300 دلار قیمت داشته باشند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.