کدام آبمیوه گیری را باید بدست آورید؟

بهترین راهنمای خرید لوازم خانگی در ایران

بهترین سشوارهای آرام 2020 - راهنمای خرید و بررسی
راهنمای خرید کابینت
راهنمای خریدار سینک و شیرها
بهترین دستگاه آشپزخانه همه در یک را پیدا کنید
کدام آبمیوه گیری را باید بدست آورید؟
نحوه خرید بهترین دستگاه قهوه
پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

کدام آبمیوه گیری را باید بدست آورید؟

راهنمای تخصصی ما برای آبمیوه گیری سریع در مقابل آبمیوه گیری های کند ، قیمت ، مواد غذایی ، ویژگی های کلیدی و نکات خرید.
ریختن آب پرتقال از آبمیوه گیری
فیونا میر
فیونا میر
آب تازه نوشیدنی خوشمزه و مغذی است و شروع خوبی برای روز شما خواهد بود. با یک آبمیوه گیری خوب می توانید از ترکیب مورد علاقه خود از میوه و سبزیجات لذت ببرید و حتی گیاهان سبزیجات و برگهای سبزیجات آن را نیز اضافه کنید.

در این صفحه:

آبدارها چقدر هزینه دارند؟
آیا آبمیوه گیری ها شما را پس انداز می کنند؟
آبمیوه گیری های گریز از مرکز (سریع) - جوانب مثبت و منفی
آبمیوه گیری های سرد (آهسته) - جوانب مثبت و منفی
کدام آبمیوه گیری برای تغذیه مناسب است؟
ویژگی های کلیدی و نکات خرید
لوازم جانبی آبمیوه گیری
آبدارها چقدر هزینه دارند؟
آبمیوه گیری سریع می تواند از 60 تا 500 دلار باشد ، در حالی که آبمیوه گیری کند می تواند از 300 تا 700 دلار + باشد. اما ما دریافتیم که قیمت همیشه بهترین شاخص عملکرد نیست. برخی از آبمیوه گیری های ارزان قیمت همانند مدل های رده بالاتر عمل می کنند. بررسی نتایج آزمایشگاه ما را برای برخی از نتایج شگفت آور آبدار انجام دهید.

آبمیوه گیری با لیوان آب سیب
به دنبال آبمیوه گیری هستید؟
ما آزمایش کرده ایم تا بهترین ها را پیدا کنیم.

به بررسی آبمیوه ها مراجعه کنید
آیا آبمیوه گیری ها شما را پس انداز می کنند؟
هزینه های لازم برای آماده سازی آب می تواند بین 5 تا 10 دلار باشد. ممکن است یک آب میوه روزانه از یک قهوه روزانه سالمتر باشد ، اما مطمئناً ارزانتر نیست. اگر به طور مرتب آب بنوشید ، سرمایه گذاری در آبمیوه گیری می تواند موجب صرفه جویی در هزینه های زیادی شود.

برخی از مدل ها می توانند از سایر مدلها کارآمدتر باشند ، بنابراین می خواهید یکی از آنها را پیدا کنید که می تواند آخرین رها کردن اقتصادی آن میوه ها و سبزیجات را تحت فشار قرار دهد.

آبمیوه گیری های گریز از مرکز (سریع) - جوانب مثبت و منفی
این چرخش ها با سرعت بالایی انجام می شوند تا میوه یا سبزیجات را خنک کنند و از نیروی گریز از مرکز برای جدا کردن خمیر از آب (از این رو نام آنها) استفاده می کنند. آنها رایج ترین ، محبوب و مقرون به صرفه ترین نوع آبمیوه گیری هستند.

طرفداران:
سریع.
غالباً دارای غذای گسترده خوراک هستند ، بنابراین میوه نیاز به خرد کردن کمتری دارد.
امکان ذخیره سازی بند ناف دارد.
بیشتر آنها دارای قطعات ایمنی در ماشین ظرفشویی هستند.
بیشتر آنها می توانند سبزیجات و گیاهان سبز برگدار را آب کنند.
بیشتر آنها دارای ظروف بزرگ آبمیوه و ظروف پالپ هستند.
منفی:
می تواند پر سر و صدا باشد
تمیز کردن فیلتر دشوار است ، اما آنها با برس های تمیز کننده همراه هستند.
می تواند حجیم باشد ، اما گزینه های کوچکتر در دسترس است.
برخی از قسمتها با سرعت زیاد می چرخند و در نتیجه لرزش قابل توجهی ایجاد می شود. می تواند این تأثیر را داشته باشد که آبمیوه در حال قدم زدن روی نیمکت است.
آب میوه می تواند سرخ شود و ممکن است بعد از گذشت چند روز در یخچال طعم خوبی نداشته باشد.
آبمیوه گیری های سرد (آهسته) - جوانب مثبت و منفی
آبمیوه های غیر سانتریفیوژی یا آهسته یا آستر آور می توانند به سبک های تنگ (تک دنده ای) ، دنده های دوقلو ، افقی یا عمودی باشند. اینها اغلب به عنوان آبمیوه گیری مطبوعات سرد خوانده می شوند ، اما این از لحاظ فنی اصطلاحی است که برای استفاده از روشی برای استخراج روغن از زیتون برای تولید روغن زیتون فوق العاده باکره استفاده می شود ، بنابراین ترجیح می دهیم آنها را  آبمیوه گیری کند بنامیم. این نوع میوه ها به آرامی میوه / سبزیجات را خرد می کنند و آب و میوه را از دو دانه متفاوت هدایت می کنند.

طرفداران:
نسبتاً ساکت
قطعات کوچکتر داشته و تمیز کردن آنها راحت تر است.
آیا می توان آب سبزیجات برگ سبز را آب.
ضمانت ها عموماً طولانی تر هستند.
انواع عمودی تمایل دارند که ردپاهای بنچمتر کوچکتر داشته باشند.
بعضی از مدل ها می توانند برای چرخاندن استفاده شوند. لوبیای قهوه تهیه سوسیس ، ماکارونی / رشته فرنگی ، ادویه ، کره گردو ، شیر سویا ، غذای کودک و بستنی. و ساخت اسموتی
بعضی افراد فکر می کنند که آب حاصل از خوشبو کننده تر و بیشتر از خوشبو بودن.
منفی:
گران.
بیشتر قطعات مختلفی دارند که باید بلافاصله پس از استفاده تمیز شوند تا آبمیوه گیری چسبنده یا لکه ای نباشد.
آنها معمولاً هیچ قسمت ایمنی از ماشین ظرفشویی ندارند.
آهسته. تدریجی؛ مدل ها می توانند حدود 5 تا 6 دقیقه زمان آب گیری را به خود اختصاص دهند.
انواع افقی می توانند حجیم باشند و فضای نیمکت ارزشمندی را به خود اختصاص می دهند.
تمایل دارد از فروشگاه های تخصصی یا بصورت آنلاین در دسترس باشد.
تمایل به پیله های کوچکتر نیاز به میوه و سبزیجات را به قطعات کوچک خرد می کنند. و بعضی اوقات لازم است که یک بیشه خوب به آنها بدهید.
کدام آبمیوه گیری برای تغذیه مناسب است؟
در گذشته نمونه هایی از آب هویج ، آب پرتقال و آب سبز را به آزمایشگاه فرستاده ایم تا برای مواد معدنی (کلسیم ، آهن ، منیزیم) تجزیه و تحلیل شود. همچنین ویتامین C را مستقیماً بعد از آب میوه در آزمایشگاههای CHOICE اندازه گیری کرده ایم. هنگامی که ما این تجزیه و تحلیل را انجام دادیم ، نتایج نشان می دهد که معمولاً هیچ نوع آبمیوه گیری که بهتر و بدتر از این باشد ، وجود ندارد ، بنابراین ما دیگر این آزمایشات را انجام نمی دهیم. به عنوان مثال نتایج می تواند بسته به عواملی مانند فصلی متفاوت باشد.

به عنوان مثال ، هنگام آزمایش میزان کلسیم موجود در آب سبز ، 60 میلیون میلیگرم ، فقط شش درصد از 1000 میلی گرم مصرف روزانه (RDI) و فقط 15mg بیشتر از حد متوسط ​​را آزمایش می کنید.

از طرف دیگر ، RDI برای Vitaminc C برای بزرگسالان تقریباً 45 میلی گرم است و آب پرتقال از اکثر آبمیوه گیری ها تقریباً سه برابر RDI را در یک لیوان فراهم می کند (گرفتن این است که شما باید پس از آبمیوه گیری مستقیم آن را بنوشید ، زیرا به سرعت بدتر می شود)

تست دما در آبمیوه گیری ها
برخی از تولید کنندگان آبمیوه گیری کند می گویند آبمیوه گیری های گریز از مرکز آب را هنگام عمل گرم می کنند و این باعث می شود آب از بین برود مواد مغذی یا ویتامین ها را از بین ببرد. ما قبل و بعد از آب میوه دمای میوه و سبزیجات را اندازه گیری کردیم و اختلاف معنی داری در دما (به استثنای آب میوه از Nutribullet ، که ما آن را به عنوان مخلوط کن شخصی قرار می دهیم) وجود ندارد. آب و هوا به طور عمده در 1 درجه سلسیوس برای هر دو آبمیوه گیری کند و سریع بود.

کدام آبمیوه گیری مدت بیشتری آب میوه را تازه نگه می دارد؟
فیونا میر ، اقتصاددان خانه از آشپزخانه آزمایش CHOICE ، آب سیب را در آخرین دور آزمایش ما پس از پنج دقیقه ، 24 ساعت و 48 ساعت برای رنگ ، بافت ، قوام و طعم آن ارزیابی کرد تا ببینیم کدام نوع آبمیوه گیری آب معطر ترشیمی بعد از یک چند روز

آبمیوه گیری های آهسته یک آب سیب صاف با مقداری پارچه تولید می کنند. بعد از 48 ساعت آب میوه بسیار مقوی است. بوی قابل قبولی دارد ، طعم مطبوعی دارد و ظاهر آن یک آب سبز کم رنگ و ابری با مقداری تفکیک است - مقداری پارچه در بالا و رسوب در پایین.

آبمیوه گیری های سریع هم کرایه نمی کنند: آنها یک آب صاف اما سرخ کرده تولید می کنند و بعد از 48 ساعت بوی کمی ناخوشایند است. طعم آن خوب است اما به اندازه شیرین نیست و ظاهری نامطبوع و ابر ابر کهربا به چشم می خورد. جدایی با یک پارچه اکسیده شده ضخیم در قسمت بالا و رسوب در پایین وجود دارد.

ویژگی های کلیدی و نکات خرید
قطعات
آبمیوه گیری شما باید تا حد امکان قطعات داشته باشد که در کنار هم قرار گرفته و به راحتی از بین بروند. قطعات برای تمیز کردن مواد غذایی و باکتری ها باید آسان باشد ، بدون گوشه و شکاف.

اندازه
مگر اینکه آشپزخانه شما عظیم باشد ، شما یک آبمیوه گیری می خواهید که فضای کمتری را در بالای نیمکت شما جای می دهد. وقتی هزینه زیادی را برای یکی از آنها می پردازید می خواهید آن را روی نیمکت نگه دارید که در آن اغلب از آن استفاده خواهید کرد. اگر آن را در کمد بگذارید ، احتمالاً آنجا را ترک خواهید کرد. آبمیوه گیری ها می توانند سنگین باشند و تقریباً چهار تا 10 کیلو وزن دارند ، بنابراین شما نمی خواهید خیلی اوقات آن را جابجا کنید. برخی از آبمیوه گیری های آهسته از نوع عمودی باریک و عرض و عمق دارند و فضای کمتری نسبت به آبمیوه گیری سریع دارند.

ظرف گلدان
باید به اندازه کافی بزرگ باشد ، بنابراین لازم نیست دستگاه را برای خالی کردن آن متوقف کنید.

خفه کردن
دودکش بزرگ به معنی این است که قطعات میوه و سبزیجات نباید خیلی کوچک خرد شوند. یک اندازه بزرگ چوبه ای است که می تواند یک سیب متوسط ​​را در خود جای دهد.

تیغه
اطمینان حاصل کنید که مونتاژ تیغه به راحتی با چاله مخصوصاً با انگشتان کوچک قابل لمس نیست.

کوزه
یک کاسه آب میوه بزرگ ترجیح داده می شود ، به مقدار کافی 1000 میلی لیتر برای نگه داشتن آب از 1 کیلوگرم میوه و سبزیجات. شما نمی خواهید که ظرف کار را از طریق نیمه پردازش خالی کنید. کوزه باید دارای یک دسته راحت و آبکش خوب باشد. برخی از آنها با جداکننده یا غربال جدا شده هستند.

اگر آبمیوه گیری با کاسه آب میوه نیامده است ، بررسی کنید که اسپوت در جای خود قرار گرفته است تا روی یک کوزه با اندازه مناسب قرار بگیرد.

پیوست اسموتی
اکثر آبمیوه گیری های کند و برخی آبمیوه گیری های سریع دارای پیوست اسموتی هستند که برای پردازش میوه های نرم مانند موز ، هلو ، انبه و انواع توت ها بسیار عالی است.

برس های تمیز کننده
عالی برای تمیز کردن اطراف ناحیه تیغه و فیلترهایی که بیت های فیبری در آن به دام می افتند.

ذخیره سازی بند ناف
دستی برای محکم نگه داشتن نیمکت شما مفید نیست.

سوئیچ کنترل
اطمینان حاصل کنید که دسترسی به آنها آسان است.

سرعت (آبمیوه گیری سریع)
سرعت های چندگانه ایده آل است. سرعت بالا برای آب میوه و سبزیجات سخت و سرعت کم برای میوه ها و سبزیجات نرم مناسب است.

ویژگی معکوس (آبمیوه گیری کند)
در صورت نیاز به باز کردن آبمیوه گیری یک ویژگی معکوس مفید است.

لوازم جانبی آبمیوه گیری
چندین میکسر ایستاده (بنچاپ) و پردازنده های مواد غذایی از مارک هایی مانند KitchenAid ، Kenwood و Magimix به شما امکان می دهند تا اتصالات آبمیوه گیری مخصوص را به آنها وصل کنید. این موارد گاهی اوقات با میکسر / پردازنده موجود است یا می توان جداگانه خریداری کرد. اگرچه این امر به دلیل خرید آبمیوه اختصاصی از بین می رود ، اما می توان آنها را کمی کارآمد و مناسب نگه داشت و ممکن است برای انواع خاصی از میوه و سبزیجات مناسب نباشد.

آبمیوه گیری با لیوان آب سیب
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.