بهترین سشوارهای آرام 2020 - راهنمای خرید و بررسی
راهنمای خرید کابینت
راهنمای خریدار سینک و شیرها
بهترین دستگاه آشپزخانه همه در یک را پیدا کنید
کدام آبمیوه گیری را باید بدست آورید؟
نحوه خرید بهترین دستگاه قهوه
جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

چگونه می توان بهترین آشپزخانه القایی را برای آشپزخانه خود خریداری کرد

همه چیزهایی که شما باید در مورد انتخاب یک آشپزخانه القایی بدانید.
پخت و پز سبزیجات را در تابه روی القایی
ربکا سیارامیدارو
ربکا سیارامیدارو
فیونا میر
فیونا میر
کابینت های القایی چشمگیر هستند. اگر بعد از یک آشپزخانه با گرم کردن سریع و واکنش سریع به تغییر در تنظیمات دما هستید ، همه در حالی که به راحتی لمس می کنید ، پخت و پز القایی برای شما مناسب است.

پخت و پزهای القایی بخاطر عملکرد عالی آشپزی و طراحی های براقشان مورد ستایش قرار می گیرند اما تصمیم می گیرند که آیا یک آشپزخانه القایی برای شما مناسب است واقعاً به اولویت ها و بودجه شما می رسد.

در این صفحه:

آشپزخانه های القایی چگونه کار می کنند؟
جوانب مثبت و منفی آشپزخانه های القایی
به چه اندازه ای نیاز دارم؟
کدام ویژگی ها مهم هستند؟
القاء در مقابل گاز
آیا یک آشپزخانه القایی من را پس انداز خواهد کرد؟
آیا لازم است وسایل آشپزی خود را جایگزین کنم؟
ملاحظات ایمنی
الزامات نصب و برق
هزینه
قبل از خرید یک آشپزخانه القایی باید به دنبال چه چیزی بگردید

آشپزخانه های القایی چگونه کار می کنند؟
پیله های القایی با تولید یک میدان الکترو مغناطیسی کار می کنند که در اطراف سطح شیشه آنها انرژی ایجاد می کند.
در واقع این کار اجاق گاز را به عنصر گرمایش تبدیل می کند. انرژی ایجاد شده پایه آشپزی را که به طور صحیح در آشپزخانه قرار دارد ، گرم می کند.
اجاق گاز در حین پخت القایی خنک است.
جذابیت بین اجاق گاز و وسایل آشپزخانه به این معنی است که غذای شما خیلی سریع از طریق حرارت وسایل آشپزی پخته می شود ، نه از خود آشپز.
جوانب مثبت و منفی آشپزخانه های القایی
طرفداران
پخت و پزهای القایی بسیار سریع گرم می شوند و سریعتر از هر روش دیگری برای پخت و پز انرژی را به آشپزخانه منتقل می کنند. هنگامی که دما را تغییر می دهید ، این تغییر بلافاصله (مانند گاز) ، نه به تدریج (مانند یک عنصر سرامیکی تابشی) منعکس می شود.

از آنجا که خود این عنصر داغ نمی شود ، لمس کردن آن بی خطر است مگر اینکه مدتی یک تابه داغ روی آن داشته باشید. بیشتر سوئیچ های اتوماتیک وجود دارند که وقتی چیزی در این عنصر وجود ندارد را تشخیص می دهند ، به این معنی که انرژی کمتری از ترک آنها به هدر می رود و سطح صاف وار او باعث می شود تا اجاق گازهای القایی نسیمی برای تمیز کردن داشته باشند. علاوه بر این ، به دلیل اینکه سطح cooktop به خودی خود داغ نمی شود ، لکه های روی سطح احتمال کمتری روی سطح می سوزند.

منفی
شما باید مطمئن باشید که وسایل آشپزخانه شما برای پخت و پزهای القایی مناسب است و در صورت عدم استفاده ممکن است نیاز به تعویض گلدان ها و قابلمه های خود داشته باشد. ممکن است هنگام پخت و پز با القایی ، برخی از نویزها متوجه شوید - صدای فریاد زدن باعث می شود طرفداران برای پراکنده کردن گرما یا صدای کلیک می توانند نشانه این باشد که وسایل آشپزی شما به خوبی با cooktop کار نمی کند. آنها همچنین نیاز به کار سنگ معدن در هنگام نصب دارند.

به چه اندازه ای نیاز دارم؟
این که آیا شما آشپزخانه خود را نوسازی می کنید یا فقط آشپزخانه فعلی خود را جایگزین می کنید ، باید در مورد اندازه و اندازه مورد نیاز خود فکر کنید و چه تعداد پخت و پز را می خواهید به طور همزمان استفاده کنید.

60cm - سه منطقه را به راحتی در خود جای می دهد.

قرار دادن چهار منطقه روی یک شیرینی 60 سانتی متری می تواند فضای آشپزی را کاملاً تنگ کند ، به خصوص در مورد دسترسی به کنترل ها. اگر به طور همزمان از چندین منطقه استفاده می کنید ، ممکن است متوجه شوید که پخت و پز می تواند در کنترل ها اختلال ایجاد کند ، آنها را چرب کند ، که به نوبه خود می تواند آنها را به لمس پاسخ ندهد. مگر اینکه به طور مرتب از چهار منطقه استفاده کنید ، ما فکر می کنیم که سه ناحیه در یک ظرف 60 سانتی متری تمام چیزهایی است که شما نیاز دارید.

70-75cm - چهار منطقه را به راحتی در خود جای می دهد.

90cm  - پنج منطقه را به راحتی در خود جای می دهد.

اگر فقط به یک منطقه احتیاج دارید و به دنبال چیزهای کاملاً جمع و جور و قابل حمل هستید ، ممکن است بخواهید یک آشپزخانه القایی قابل حمل را در نظر بگیرید. با این حال ، ما هیچ گزینه قابل حمل را آزمایش نکرده ایم.

شما ممکن است به دنبال جایگزین کردن اجاق گاز آزاد و پلوپز باشید . برای پر کردن خلاء خود می توانید گزینه هایی را با cooktops استقرا پیدا کنید.

cooktop القایی با چهار عنصر در
آیا به دنبال آشپزخانه های القایی هستید؟
ما آزمایش کرده ایم تا بهترین ها را پیدا کنیم.

به بررسی آشپزخانه های القایی مراجعه کنید
کدام ویژگی ها مهم هستند؟
سنسور ایمنی
در صورت قرار دادن یک تابه خالی در ناحیه پخت و پز که در آن قرار دارد ، این می تواند درجه حرارت کف آشپزخانه را کنترل کند. خروجی نیرو را تنظیم می کند تا از آسیب رسیدن به وسایل آشپزخانه یا هاب جلوگیری کند.

خاموش کردن خودکار
این به طور خودکار در صورت گرمای بیش از حد ، عنصر را خاموش یا پایین می کند ، یا اگر یک تابه را برداشته اید. بیشتر مدل ها نوعی از این ویژگی را دارند.

قطع ایمنی
تمام آشپزخانه های القایی این ویژگی ایمنی را دارند. اگر یک منطقه پخت و پز برای مدت طولانی روشن شود بدون اینکه دمای آن تغییر کند ، خود به خود خاموش می شود. مدت زمان مورد نیاز برای برطرف کردن ایمنی بستگی به دمای گرم شدن آشپزخانه دارد. هرچه تنظیم پایین تر باشد ، منطقه پخت و پز طولانی تر خواهد شد. به عنوان مثال در تنظیمات گرمای بسیار کم ، برخی از وسایل آشپزخانه تا ده ساعت روشن خواهند ماند ، در حالی که وسایل آشپزخانه با بالاترین تنظیمات پس از یک تا یک ساعت و نیم به طور خودکار خاموش می شوند. اگر پخت و پز مداوم برای شما مهم است ، یک آشپزخانه را با دوره های قطع امنیت بیشتر انتخاب کنید.

گرم کردن خودکار
گرم کردن خودکار اجازه می دهد تا منطقه پخت و پز با یک درجه بالاتر گرم شود ، سپس به طور خودکار پس از مدت زمان مشخصی به یک تنظیم از پیش تعیین شده خاموش شوید. این مفید است اگر به عنوان مثال ، شما در حال پختن برنج از طریق روش جذب هستید ، وقتی می خواهید ابتدا آن را به جوش بیاورید و سپس بجوشد.

تقویت کننده
شبیه به گرم کردن خودکار: منطقه پخت و پز با سرعت زیاد غذا یا مایع را در بالاترین حالت گرم می کند ، سپس به طور خودکار گرما را به یک تنظیم پایین تر از پیش انتخاب شده کاهش می دهد.

محافظت در برابر سرریز
ممکن است یک سر بوق خاموش شود و یک صدای بوق در صورت سرریز نشت بر روی کنترل ها ممکن است صدا کند. نشت را تمیز کنید ، سپس دوباره آشپزی را شروع کنید. (همچنین ، در نظر بگیرید که تمیز کردن سطح چقدر ساده خواهد بود - آیا شکاف ، لب یا شکافهایی وجود دارد که ممکن است در آن انباشت جمع شود؟)

مدیریت قدرت
به دلیل داشتن وات زیاد که بعضی از مناطق پخت و پز دارند ، یک سیستم مدیریت انرژی در نظر گرفته شده است تا قدرت بین دو منطقه پخت و پز را به صورت یک جفت تقسیم کند. بنابراین حداکثر عملکرد توان فقط برای یک منطقه پخت و پز قابل تنظیم است ، منطقه پخت و پز دوم فقط می تواند در یک سطح قدرت پایین تر تنظیم شود. اگر حداکثر توان را در دو قابلمه می خواهید ، آنها باید در مناطق مخالف باشند.

تشخیص پان
در صورت عدم وجود تابه در ناحیه گرمایش یا دیگ مناسب نیست ، کوره القایی کار نخواهد کرد. همچنین در صورت خارج شدن قابلمه از منطقه پخت و پز عملیات متوقف شده و نمادی نمایش داده می شود. این سمبل هنگامی که تابه دوباره به منطقه گرمایش برگردانده می شود ناپدید می شود و پخت و پز با سطح قدرت تعیین شده قبل ادامه می یابد در صورت استفاده از وسایل آشپزی نامناسب ، یک سمبل این را نشان می دهد و بعد از مدت زمانی کوتاه منطقه پخت و پز خود را خاموش می کند.

مناطق پخت و پز
برای کارایی بهتر در هنگام استفاده از وسایل آشپزی بزرگتر ، مناطق بزرگ پخت و پز باید قطر بزرگتر از 21 سانتی متر داشته باشند. مناطق پخت و پز تعریف شده از راهنمایی روشنی برای اندازه وسایل آشپزی مناسب برای آن منطقه برخوردار هستند. یک آشپزخانه القایی را با یک منطقه پخت و پز فوق العاده بزرگ ، فلکسی و کوچک انتخاب کنید ، زیرا این مواد با انواع اندازه های آشپزخانه بهتر مطابقت دارند.  

قاب مقابل طرح بدون حاشیه
طرحی که بعد از آن گرفته می شود به ترجیح شخصی پایین می آید. به خاطر داشته باشید ، طرح های قاب دار می توانند مستعد بیشتر در ساختن کثیفی و آهک در فریم های فریم باشند. با این حال ، این قاب همچنین ممکن است به مهار هرگونه نشتی کمک کند. طرح های لبه ای برای پاک کردن ساده هستند ، اما اگر می خواهید یک شیء را بر روی لبه بیاندازید مستعد آسیب بیشتر (یعنی ترک و شکست) هستید.

قفل کودک
خطر آنقدر زیاد نیست که از گاز یا کوره تابشی برخوردار باشد ، اما شما هنوز نمی خواهید وسایل بازی با گلدان های داغ بازی کنند ، بنابراین به دنبال این ویژگی ایمنی باشید.

قرائت کنترل دیجیتال
خوانش دیجیتال دقت دما را به شما می دهد.

کنترل ها
دکمه ها ، کشویی ها و غیره باید منطقی باشند و خیلی نزدیک به عناصر قرار نگیرند.

چراغ روشنایی / روشنایی باقیمانده
اینها باید روشن باشند و بهتر است یکی از آنها برای هر منطقه پخت و پز باشد.

مکث کنید
برخی از آشپزخانه ها با دکمه مکث همراه هستند که تنظیمات گرمایش را به طور موقت قفل می کند تا بتوانید بدون فشار دادن هر دکمه ، کنترل ها را از بین ببرید.

گرم نگهدار
این در اصل یک تنظیم ساده تر است که می تواند برای گرم نگه داشتن مواد غذایی مورد استفاده قرار گیرد. برخی نیز می توانند از گرمای باقیمانده استفاده کنند.

آشپزی ووک
مدل هایی وجود دارند که دارای منطقه مخصوصی برای پخت و پز wok هستند. این مدل ها می توانند بسیار گران قیمت باشند و شما می خواهید از wok خود بسیار استفاده کنید تا منطقه آشپزی اختصاصی را توجیه کنید. روش دیگر ، شما می توانید یک wok سازگار با القاء را برای استفاده در هر نوع آشپزخانه القایی خریداری کنید.

تمیز کردن
پخت و پزهای القایی به راحتی تمیز می شوند. آنها دارای سطح مداوم و بدون ایجاد تله های خاکی هستند ، و کنترل ها حساس به لمس هستند ، بنابراین هیچ دکمه ای برای تمیز کردن اطراف وجود ندارد. از آنجا که سطح آن به اندازه سایر وسایل آشپزخانه برقی داغ نمی شود ، بیشتر نشت ها پخته نمی شوند - اگرچه باید مراقب قند باشید زیرا می تواند باعث سوزاندن و ایجاد یک سطح ناهموار شود. در روند نزولی ، برخی از مدل ها حاوی لب های اطراف لبه نیستند که نشت کنندگی داشته باشند ، بنابراین ممکن است شما مجبور به خرید کرم مخصوص آن باشید که بدون رطوبت باشد.

القاء در مقابل گاز
القاء و گاز هر دو گزینه عالی هستند اما باید وزن خود را انتخاب کنید که ترجیح می دهید.

القا سریعترین روش پخت و پز است.
القای گاز و گاز برای کنترل گرما بسیار یکسان است.
گاز هنگام بالا بردن و پایین آمدن شعله بازخورد بصری را فراهم می کند.
اگر عاشق پخت و پز سیب زمینی سرخ شده هستید ، بسیاری از مدل های گازسوز با یک مشعل مخصوص برای وکس تهیه می شوند.
ماسوره های چدنی روی اجاق گازها می توانند حجیم و تمیز باشند.
القایی یک سطح براق به شما می دهد که تمیز کردن آن آسان است.
شما برای القاء نیاز به وسایل آشپزی خاص دارید اما این مسئله برای گاز نیست.
القاء به طور کلی گزینه گران قیمت تر این دو است.
اگر گاز برای شما مناسب است ،  برای اطلاعات بیشتر به راهنمای خرید اجاق گازهای گاز ما مراجعه کنید  .

آیا یک آشپزخانه القایی من را پس انداز خواهد کرد؟
هنگامی که ما القاء را با پخت و پزهای سرامیکی مقایسه کردیم ، فهمیدیم پس انداز در مدت مشابه زمانی صرفه جویی نشده است. اگر زمان پخت و پز برقی خود را با القاء جایگزین کنید ، ممکن است زمان پخت و پز کاهش یابد ، اما در زمان خرید اولیه سرمایه گذاری بزرگی است. با این حال ، این ممکن است با کاهش قیمت آنها تغییر کند.

آیا لازم است وسایل آشپزی خود را جایگزین کنم؟
شاید.

القاء نیاز دارد که وسایل آشپزخانه دارای کف آهنی باشد تا گرما به سرعت انجام شود.
اطمینان حاصل کنید که وسایل آشپزی از نزدیک با اندازه منطقه پخت و پز مطابقت دارد زیرا این باعث می شود تا به میزان زیادی از انرژی شما در استفاده از آشپزخانه کاسته شود.
وسایل آشپزی موجود خود را با قرار دادن آهنربا روی پایه بررسی کنید. اگر خوب چسبیده باشد باید از القاء استفاده شود.
چدن ، فولاد ، برخی از ظروف استیل مینا و استیل ضدزنگ با پایه آهن یا هسته مناسب هستند.
شیشه ، آلومینیوم و مس مناسب نیستند.
اگر لازم است تمام قابلمه ها و قابلمه های خود را تعویض کنید ، این مسئله را در بودجه خود وارد کنید و هنگام خرید به دنبال نماد سازگار با القا باشید.
 برای اطلاعات بیشتر راهنمای ما  برای خرید وسایل آشپزی سازگار با القاء را بررسی کنید.

ملاحظات ایمنی
آیا یک آشپزخانه القایی برای استفاده توسط شخص ضربان ساز ایمن است؟
دانشیار نیل استراثور ، متخصص قلب و عروق علاقه خاصی به ضربان سازها و به ویژه در موارد مربوط به تداخل الکتریکی یا مغناطیسی دارد. وی به ما گفت که هیچ حساب منتشر شده ای از یک cooktop القایی در تداخل با دستگاه ضربان ساز یا دستگاه مشابه وجود ندارد. یک مطالعه در سال 2006 به "بدترین حالت" یک دستگاه ضربان ساز چپ "یک قطبی" سمت چپ در حساس ترین تنظیم انجام داد و نتیجه گرفت که اگر فرد نزدیک تر از 60 سانتی متر به آشپزخانه باشد ، ممکن است از لحاظ نظری تداخل ایجاد کند. با این حال ، تقریباً همه دستگاههای سازنده ضربان ساز در استرالیا "دو قطبی" هستند و روی چنین شرایط حساس قرار ندارند. بنابراین بسیار بعید است که هرگونه دخالت در استفاده روزمره و در هر حدی که اثرات نامطلوبی داشته باشد ، رخ دهد.

آیا آشپزی با القایی بی خطر است؟
آشپزی های القایی اگر خانواده ای با فرزندان کوچک داشته باشید ایده آل هستند. سطح به اندازه یک سرامیک یا اجاق گاز گاز گرم نمی شود و پخت و پز فقط هنگامی فعال می شود که وسایل آشپزی مناسب به درستی در منطقه قرار بگیرند.

الزامات نصب و برق
کپک های القایی از انرژی زیادی استفاده می کنند و بنابراین نیاز به اتصالات برق خاصی دارند. برخی از آشپزخانه ها ممکن است به انرژی بیشتری نسبت به تأمین خانه شما نیاز داشته باشند ، بنابراین همیشه قبل از خرید ، کل وات را بررسی کنید. یک پلاگین خانگی روزمره معمولی دارای یک اتصال 10 آمپر است ، در حالی که یک کپسول القایی ممکن است به یک اتصال 20A ، 32A یا حتی 42A نیاز داشته باشد. اینها باید توسط یک برق مجاز دارای مجوز سخت باشند.

قیمت نصب به این بستگی دارد که نصب مدار اختصاصی از صفحه اصلی در خانه شما به آشپزخانه چقدر دشوار است. آشپزخانه های القایی هنگام نصب باید به ابعاد خاصی احتیاج داشته باشند و این هزینه شما را نیز به همراه خواهد داشت. این به دلیل وجود گرمای زیادی است که باید در طی کار خود از فرورفتون خلاص شود. آنها همچنین به طور کلی با طرفداران همراه می شوند تا گرما را پخش کنند تا در حین و بعد از عمل کمی سر و صدایی بشنوید. همیشه دستورالعمل های نصب را از نزدیک دنبال کنید و یک متخصص برق مجاز را استخدام کنید. این کار از بروز هرگونه ایمنی جلوگیری می کند و عمر طولانی آشپز شما را تضمین می کند.

هزینه
مدل ها در آخرین آزمایش ما  برای کابینت های القایی  از 648 دلار تا 3999 دلار متغیر هستند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.