بهترین سشوارهای آرام 2020 - راهنمای خرید و بررسی

بهترین راهنمای خرید لوازم خانگی در ایران

بهترین سشوارهای آرام 2020 - راهنمای خرید و بررسی
راهنمای خرید کابینت
راهنمای خریدار سینک و شیرها
بهترین دستگاه آشپزخانه همه در یک را پیدا کنید
کدام آبمیوه گیری را باید بدست آورید؟
نحوه خرید بهترین دستگاه قهوه
سه شنبه ۲۸ فروردین ۰۳

بهترین سشوارهای آرام 2020 - راهنمای خرید و بررسی

برخی از آنها میزان سر و صدای یک سشوار را نسبت به یک هواپیمای جنگنده در پسران کامل تشبیه کرده اند. اگرچه این کمی اغراق آمیز است ، اما فاصله زیادی با حقیقت ندارد. از آنجا که مصرف کنندگان نیاز به خشک کردن سریعتر مو دارند ، فنهای قدرتمندتر و سشوارهای داغ تری برای برآوردن تقاضا تولید می شوند ، اما با این قدرت سطح سر و صدا افزایش می یابد. پیدا کردن یک سشوار واقعاً بی سر و صدا می تواند یک مشکل باشد.

هنگامی که خرید محصولات فروش سشوار آرام شما را کاهش می دهد ، راهنمای خریدار ما به شما کمک می کند تا برخی از ویژگی ها و عناصری را که باعث می شود سشوار بلندتر و ساکت تر شوند و همچنین تعادل کارایی را مرتب کنید ، مرتب کنید. در کنار راهنمای خریدار ما ، چندین سشوار را نیز مرور خواهیم کرد که دارای اعتبار ساکت تر هستند تا بتوانید نحوه استفاده از این ویژگی ها را در استفاده واقعی مقایسه کنید.

تا زمانی که با بررسی های ما و راهنمای خریدار به پایان رسیدید ، باید به اندازه کافی آگاه باشید تا یک خرید موی سشوار ساکت و واجد شرایط را انجام دهید. با در نظر گرفتن این نکته ، برخی از مزایا و ویژگی های سشوارهای آرام را بررسی خواهیم کرد.

 

چرا به سشوار آرام نیاز دارید؟
هنگامی که دیگران در تلاشند بخوابند ، ممکن است در مورد میزان سر و صدای ناشی از یک ظاهر طراحی شده مو کمی احساس گناه کنید. اگر فرزندان کوچک یا کودک دارید ، که امیدوارید خواب خود را از طریق راکت ادامه دهد ، احتمالاً خودتان را گول می زنید. سشوار آرام می تواند به کاهش برخی از این موارد و همچنین ارائه برخی مزایای اضافی دیگر برای سلامتی شما کمک کند.

 

چه فایده ای از سشوار آرام دارید؟
انجمن گفتار شنوایی و گفتاری آمریکا سر و صداهای مختلفی را در مقیاس با استفاده از دسی بل (dB) به عنوان معیار ارزیابی می کند. در این مقیاس ، سطح از سکوت تا بسیار بلند و عملکرد شنوایی آسیب دیده است. بسیاری از سشوارهای امروزی بین 80 تا 100 دسی بل ثبت می کنند ، که معادل نگه داشتن موتور سیکلت یا مترو در کنار سر شماست. برای جلوگیری از آسیب دیدن شنوایی شما ، کاهش این سطح dB ضروری است.

 

چه ویژگی هایی برای جستجو در سشوار آرام وجود دارد؟
انتخاب سشوار آرام کاملاً یک چالش است زیرا همه تولیدکنندگان امیدوارند با این ادعا که سشوارشان ساکت است مشتری را جلب کنند. سطح بین 60 دسی بل و 80 دسی بل پیشرفت خوبی دارد اما ممکن است در رده بندی محصولات این رده بندی ها را مشاهده نکنید. برخی ادعاها صحیح است و برخی دیگر قابل اثبات نیستند ، اما برخی از ویژگی های وجود دارد که می توان آنها را نشان داد که یک سشوار خاص در سطح دسی بل پایین کار می کند.

 

انواع گرمایش

در اصل سه فناوری گرمایشی وجود دارد که در همان نقطه شروع می شوند ، سیم پیچ سیم نیکروم ، که برای گرم شدن در برابر جریان الکتریکی مقاومت می کند. برخی از سشوارها همچنین روی این سیم نیکرومی روکش تورمالین یا سرامیک اضافه می کنند. روکش سرامیکی به شما کمک می کند تا گرما را به طور یکنواخت پخش کنید تا از سوزاندن موهای شما جلوگیری شود و تورمالین یون های منفی را برای کاهش الکتریسیته ساکن اضافه می کند. به فناوری یونیزاسیون منفی یا فن آوری یون منفی گفته می شود. یونیزه مولکول های آب را تجزیه می کند به طوری که آنها سریعتر خشک می شوند.

 

جریان هوای دوگانه

نوآوری که به بهبود سر و صدای سشوار کمک می کند به عنوان جریان هوا دوگانه شناخته می شود. از آنجا که در طول بشکه فاصله مشخصی بین فن و موهای شما وجود دارد ، این ویژگی قابلیت کاهش نویز عملکرد را دارد. قبل از تصمیم گیری برای یک محصول خاص ، میزان نویز دسی بل را در نظر بگیرید. سشوارهای قدرتمندتر بدون این ویژگی در مقیاس سطح دسی بل بالاتر خواهند بود.

 

تنظیمات پرفروش ترین سشوار

با برخی تحقیقات متوجه خواهید شد که سشوارهای ساکت تر در محدوده 1400 تا 1600 وات قرار می گیرند. دلیل این امر این است که فن در سشوار با فشار کمتر نیازی به عملکرد در سرعت بالای دور در دقیقه ندارد تا بتواند هوای دمای پایین آنها را تخلیه کند. سرعت پایین تر در دقیقه باعث کاهش سر و صدا می شود. اشکال این است که آنها به سرعت خشک نمی شوند.

چند سشوار آرام در بازار وجود دارد که از 1875 وات استفاده می کنند ، اما هنوز ساکت هستند. اینها با استفاده از جریان هوای دوگانه ، فن با آیرودینامیک بسیار کارآمدتری برای جابجایی هوا یا یافتن فن در دسته به جای بشکه سشوار استفاده می کنند. این سشوارها تمایل به مهندسی اضافی دارند که قیمت آن نیز در نظر گرفته شده است.

 

طول بشکه

طول بشکه روی سشوار شما می تواند تغییری در خشک کردن موهای شما ایجاد کند. واحدی با بشکه کوتاهتر نیازی به فن با نیروی زیادی ندارد و به همین دلیل تمایل به ساکت تر شدن دارد. با این وجود ، تعادل باید هنگام دستیابی به فشار ، قدرت فن و طول بشکه حاصل شود زیرا اگر سشوار خیلی گرم باشد ، می تواند پوست سر شما را سوزاند یا به موهای شما آسیب برساند.

با ویژگی ها و مزایایی که در راهنمای خریدار برای شما قرار داده ایم ، می توانید چگونگی اجرای این ویژگی های مختلف را در طرح های مختلف و با استفاده از بررسی های ما در زیر مقایسه کنید.

 

بهترین انتخاب ما در مورد بهترین سشوارهای آرام
 

سشوار مایع Supersonic Dyson

نوآوری ماده اصلی در سشوار موی مافوق صوت Dyson است. با قرار دادن موتور در دسته ، وزن و تعادل این سشوار کاملاً متفاوت است. موتور V9 آن با فرکانس غیر قابل شنیدن به 110،000 دور در دقیقه می رسد و باعث می شود که سریع تر و ساکت تر از سایر موتورها باشد. علاوه بر این ، پیوست های Dyson مغناطیسی هستند و باعث می شوند تنظیمات بر روی واحد آسانتر و سریع تر انجام شود و ریزپردازنده این واحد دمای هوا را هر بار 20 مرتبه تنظیم می کند و یک کنترل نفیس دما را ارائه می دهد.

 

خوب

قرار دادن موتور در دسته این سشوار قطعاً با عایق کردن برخی از آنها ، میزان سر و صدا را بهبود می بخشد. سطح فرکانس نیز بهبود یافته است تا آسیب کمتری داشته باشد. وزن و تعادل این سشوار نیز از ویژگی های خاصی است که باید در نظر داشته باشید.

 

نه چندان خوب

طراحی این واحد باعث می شود گرمای بیشتری در دست شما باشد ، اما با توجه به قیمت این واحد ، احتمالاً به اندازه توجیه خرید سشوار دغدغه ای نخواهد داشت.

 

انتخاب عالی اگر…

شما یک سشوار بسیار ابتکاری و ساکت می خواهید ، اما پول جای نگرانی ندارد. اگر با بودجه زندگی می کنید ، از این واحد سیر نخواهید کرد که فکر می کنید زندگی مانند نیمه دیگر چگونه است.

 

 

 

 

سشوار مو آرام سبک Revlon سبک

کنترل بیشتر با عملکرد آرام تر ، برجسته سشوار Revlon Lightweight Quiet است. یک فن نصب شده به صورت عمودی در هنگام تأمین نیروی خشک کردن به کاهش سر و صدا کمک می کند. بدنه سبک این واحد به شما امکان کنترل بیشتری می دهد و باعث می شود یک ظاهر طراحی راحت تر شود. سه لایه از پوشش سرامیکی به توزیع حرارت به طور مساوی کمک می کند تا از آسیب دیدن جلوگیری کند. این واحد نسبت به سایر سشوارها تقریبا 50 درصد ساکت است.

خوب

فن موجود در این واحد نیز به صورت عمودی نصب شده است تا نویز را کاهش دهد و تیغه های خمیده فن طراحی گریز از مرکز نیز بسیار کارآمد تر هستند. پوشش سرامیکی 3x به شما کمک می کند تا این سشوار کارآمدتر شود و جریان هوا دوگانه اجازه می دهد تا در درجه حرارت بالاتر از گرما ساکت تر باشد.

نه چندان خوب

فن موجود در این واحد به اندازه کافی قدرتمند نیست تا بتواند جریان هوا را تولید کند که خیلی ها انتظار دارند ، که بخشی از این دلیل سشوار ساکت تر است. نوآوری های اضافی واقعاً مانند صورتحساب عمل نمی کنند.

انتخاب عالی اگر…

شما در بودجه هستید و سشوار آرام دارید. اگر عجله دارید و موهای زیادی برای خشک شدن در مدت زمان کوتاه دارید ، این سشوار ناامید کننده خواهد بود.

 

 

 

 

سشوار Centrix Q-Zone

سشوار Centrix Q-Zone Dry برای کسانی که پوست سرشان کمی حساس تر است در دمای خنک تر می ماند. این واحد برای استفاده در سالن هایی طراحی شده است که پایین نگه داشتن سر و صدای سشوار از اهمیت خاصی برخوردار است و با فرکانس کاهش یافته عمل می کند. از موتور دو سرعته ای استفاده می کند ، سبک وزن است و از گرمای تورمالین سرامیکی و همچنین فناوری یونی برای کاهش زمان خشک شدن استفاده می کند.

خوب

کسانی که دارای پوست سر یا موی حساس هستند و نسبت به صدمه به گرما بسیار حساس هستند از این سشوار قدردانی می کنند. موتور با فرکانس پایین تر از اکثر سشوارها کار می کند و این باعث می شود صدای آن ساکت تر و با قدم کم تحریک کننده به نظر برسد. گرمای تورمالین سرامیکی آن ، فناوری یونی را به مخلوط اضافه می کند.

نه چندان خوب

اگرچه فرکانس پایین تر است ، سطح دسی بل واقعی هنوز هم بسیار زیاد است و نوعی صدای کم صدا نیز دارد. کاربران همچنین اظهار داشتند که این دسته در حین استفاده داغ می شود.

انتخاب عالی اگر…

شما به دنبال یک سشوار سبک تر و دارای درجه حرارت خنک تر می گردید و برای پرداختن به آن ویژگی ها کمی مهم نیست. شما واقعاً به کاهش سر و صدایی که انتظار دارید دست نخواهید یافت.

 

 

 

 

سشوار پاناسونیک با سر و صدای کم IONITY

این سشوار مخصوص پاناسونیک Ionity مخصوص Panasonic مخصوصاً برای بازارهای ژاپن طراحی شده است ، بنابراین بدست آوردن جزئیات زیادی در مورد این سشوار به زبان انگلیسی تا حدودی دشوار است. در اینجا برخی از مشخصات این محصول آورده شده است: تنظیمات گرمای 600 وات تا 1200 وات ، فن آوری یون منفی ، 1.1 متر مکعب در دقیقه جریان هوا. این بشکه کوتاه تر است ، بنابراین حرکت هوا به موهای شما نزدیکتر است و بدون سر و صدای اضافی آن را سریعتر خشک می کنید.

خوب

بررسی های ویدئویی این فن نشان می دهد که واقعاً ساکت تر از سایر مدل ها عمل می کند. بشکه کوتاه تر و تنظیمات گرمای پایین آن در کنار فناوری یون اجازه می دهد تا این سشوار بی سر و صدا عمل کند. این سشوار فوق العاده جمع و جور و برای مسافرت نیز عالی است.

نه چندان خوب

احتمالاً این سشوار در خشک کردن موهای شما کندتر از مدلهای با قدرت بالاتر است. گارانتی ها ، دستورالعمل ها و سایر اطلاعات مربوط به محصول به زبان ژاپنی است.

انتخاب عالی اگر…

شما به یک سشوار واقعاً ساکت احتیاج دارید و خیلی عجله ندارید. وقتی صحبت از پشتیبانی فنی ، مطالبات و دستورالعمل های ضمانت می شود ، ممکن است ناامید شوید مگر اینکه به زبان ژاپنی صحبت کنید.

 

 

 

 

سشوار حرفه ای MHU Grade 1875w سرامیک یونی کم سر و صدا و گرما مادون قرمز

علیرغم توان مصرفی بالاتر ، سشوار حرفه ای MHU Professional Salon Grade کمی سر و صدای کمتری نسبت به سشوار در همان کلاس به وجود می آورد و در حداکثر توان تنها 75 دسی بل وزن دارد. این سشوار برای یک تجربه سفارشی ، 2 تنظیم فن مختلف و 3 تنظیم گرمای مختلف را ارائه می دهد. گرمای مادون قرمز به همراه فناوری یون منفی در این سشوار مورد استفاده قرار می گیرد و همراه با کنسانتره و پخش کننده جریان هوا است.

خوب

این سشوار با داشتن امتیاز واقعی دسی بل در 75 دسی بل ، ساکت تر از اکثر سشوارهای موجود در بازار است. فن آوری یونیزه کننده سرامیکی به شما کمک می کند موهای شما را سریعتر سشوارد ، همانطور که سطح گرمای بالاتر آن 1875 وات است. کنسانترور جریان هوا و پیوست های پراکندگی نیز می توانند سطح نویز را کاهش دهند.

نه چندان خوب

موقعیت دکمه های پاور باعث می شود که تغییر سرعت یا دما به طور تصادفی یک مشکل شایع باشد. گرمای بیش از حد و طول عمر دو نگرانی اضافی در مورد این سشوار است.

انتخاب عالی اگر…

شما به دنبال یک سشوار آرام هستید با قیمت مناسب و معقول که هنوز سریع موهای شما را خشک می کند. ممکن است شما از طول عمر کلی این واحد ناامید شوید.

 

 

 

 

Ion Whisper Quiet Lite Ionic - سشوار سرامیکی
یکی دیگر از سشوارهای خروجی وات با میزان صدای کمتر ، سشوار سرامیکی Ion Whisper Quiet Lite است. این واحد دارای چهار تنظیم دما تا 1875 وات و همچنین 2 سرعت فن است و از فناوری یونی تورمالین استفاده می کند. همچنین دارای یک دکمه شات خنک ، فیلتر جداشونده و وزن آن تنها 16 اونس است.

خوب

ویژگی هوای دوگانه و فیلتر جداشدنی Ion Whisper به این واحد دمای بالاتر کمک می کند تا آرامتر عمل کند. اتصالات دیفیوزر و کنسانتره آن باعث کاهش سطح نویز آن می شود. این همچنین یک واحد سبک وزن است تا بتوانید راحت تر عمل کنید. دکمه شات خنک می تواند به جلوگیری از خسارت بیش از حد کمک کند.

نه چندان خوب

محل تعویض فن و دما نیز در محل بدی برای تغییر تصادفی قرار دارد. ممکن است در مورد این واحد برخی از مشکلات طول عمر نیز وجود داشته باشد.

انتخاب عالی اگر…

شما آرایشگر با قیمت مناسب آرزو می کنید که ساکت تر از اکثر باشد. اگر فکر کنید این به معنای واقعی کلمه زمزمه است ، ناامید خواهید شد.

 

 

 

 

سشوار مو سرامیکی Centrix Quiet

سشوار Centrix Quiet سرامیک برای جلوگیری از سوزاندن پوست سر و آسیب رساندن به موهای شما ، در دمای خنک تر عمل می کند. این سشوار طراحی شده برای استفاده در سالن هایی که پایین نگه داشتن سر و صدای سشوار از اهمیت خاصی برخوردار است ، با فرکانس کاهش یافته عمل می کند. طراحی دو سرعته موتور ، طراحی سبک و استفاده از گرمای تورمالین سرامیکی به همراه فناوری یونی برای کمک به کاهش زمان خشک شدن از اصلی ترین ویژگی هایی است که از این مدل می توانید انتظار داشته باشید.

خوب

این سشوار سبک با سالن سبک و دارای فناوری کاهش صدا است. در دمای کمتر از 1500 وات کار می کند ، بنابراین می توان نیروی فن را بدون آسیب رساندن به سرعت خشک کردن مو کاهش داد. موتور همچنین با فرکانس پایین تری کار می کند که به آن امکان صدای کمتری می دهد.

نه چندان خوب

فن به اندازه بسیاری از مدل ها قدرتمند نیست و همین امر باعث می شود احساس کند که کار خود را انجام نمی دهد.

انتخاب عالی اگر…

شما می خواهید یک سشوار واقعاً آرام که مدت بیشتری برای خشک کردن موهای شما طول نمی کشد و می تواند کمی بیشتر از حد متوسط ​​بپردازد. اگر به باد شدید نیاز دارید که احساس می کنید موهای خود را خشک می کنید ، ناامید خواهید شد.

 

 

 

 

سشوار طرفدار BIO IONIC Whisper Light

نه تنها Bio Ionic Whisper Light Pro-Dryer مانع از آسیب رسیدن به گرمای خشک موهای شما می شود ، بلکه با فناوری منحصر به فرد مواد معدنی ترکیبی NanoIonic خود را نیز هیدراته می کند. این سشوار از یون های منفی و فن آوری مادون قرمز دور استفاده می کند ، که از فرکانس تابش کمتری برای جلوگیری از آسیب دیدن در حالی که خشک کردن و تهویه فوق العاده سریع دارد جلوگیری می کند. علاوه بر این ، مولکول های آب میکرونیزه برای هیدراتاسیون بهتر به موهای شما نفوذ می کنند.

خوب

فرکانس مادون قرمز کمتر این سشوار باعث می شود موهای شما با آسیب کمتری خشک شود بدون اینکه سرعت خشک شدن را کاهش دهد. کاهش وزن باعث می شود فن کمتری داشته و عملکرد کمتری داشته باشید.

نه چندان خوب

این ادعا که این سشوار ضمن خشک کردن موهای شما را آبرسانی می کند ، oxymoronic است. این واحد آهسته تر از اکثر سشوار مو برای واحد در نقطه قیمتی خود خشک می کند.

انتخاب عالی اگر…

شما تمام آنچه را که شخصی به شما گفته است را باور نمی کنید و سعی در فروش چیزی دارد و پول مشکلی ندارد. اگر بودجه دارید ، این یکی از موارد خوبی است که می توانید تصویب کنید.

 

 

 

 

سشوار VAV Blow Dryer 1875W منفی آهن حرفه ای

قدرت و دوام درجه حرفه ای VAV Blow Dryer با طراحی سبک وزن ارائه می شود و برای عملکرد آرام تر با فرکانس پایین تری اجرا می شود. این سشوار از یک فن 2 سرعته همراه با 3 درجه حرارت تا 1875 وات برای خشک کردن سریع استفاده می کند. این دستگاه از یک موتور DC مهندسی شده آلمان ، دور مادون قرمز با پوشش سرامیکی و تورمالین برای تخلیه بهتر هوا و یون های منفی برای سرعت بخشیدن به خشک کردن و از بین بردن برف و برآمدگی استفاده می کند.

خوب

موتور فرکانس پایین این سشوار باعث می شود کمی آرام تر عمل کند. فناوری یون منفی با سشوار وجود دارد تا با استفاده از حرکت هوای دوگانه ، سریعتر موهای شما خشک شود. ویژگی شات عالی به شما کمک می کند تا بیش از حد از خشک شدن موهای خود جلوگیری کنید.

نه چندان خوب

قدرت فن در این واحد تا حدودی فاقد است. دسته این سشوار در حین استفاده بسیار داغ می شود.

انتخاب عالی اگر…

شما به دنبال یک سشوار آرام با قیمت مناسب هستید و خیلی عجله نیستید که موهای خود را سشوارید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.